• Ik weet, dat alsj een jongen ziet huilen dat hij direkt een mietje is of homo, of zwak, maar eigenlijk is dit niet zo. Wij zijn ook maar mensen, en soms kunnen we het ook niet ondrdrukken. 5minuten geleden had ik ontzettend zin om tranen te laten, dus deed ik dat ook.

    dus wat vinden jullie van jongens die af en toe huilen ?

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 1:50 ]


    The only thing that's worse than one is none.

    Previously schreef:
    Ik heb meer medelijden met een jongen die huilt dan met een meisje. Ik vind het lief en gewoon prachtig als ze het toegeven of tonen in het openbaar.

    Ik zou het normaal vinden dat als er iets gebeurd om echt om te huilen, dat ook jongens huilen, dan zie je tenminste ook dat ze gevoelig zijn, dat vind ik gewoon best schattig(ofzo). ^^

    Ik moet er wel bij zeggen, dat sommige meisjes gaan huilen als ze een 3, ofzo, voor een toets hebben, en dergelijke dingen. Dát vind ik geen goede reden om te huilen, voor jongens en meisjes.

    Maar soms heb je gewoon zo'n depri bui, dan moet je even huilen, dat vind ik dan wel normaal(behalve als je midden op straat staat, dat zou ook wel vreemd zijn)...

    Lekker vaag bericht. :)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Jongens die huilen...
    dat zijn pas jongens.

    Ik vind het schattig ^^, maar dat is vooral omdat de meeste jongens die ik ken niet echt hun gevoelens laten zien.. En ik heb soms met jongens als ze huilen meer medelijden dan met meisjes.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik vind dat schattig, jongens hebben ook gevoelens maar niet elke jongen toont dat zo duidelijk. (:


    Stay calm and be a directioner.

    Skeleton schreef:
    Ik vind het normaal dat jongens huilen, die laten tenminste emoties zien. Jongens die nooit huilen proberen zich groot te houden, en dan veranderd hun houding, dan gaan ze heel stom staan. Dan maar huilen hoor ^^

    daar voeg ik nog ff aan toe dat je geen homo bent als je huilt. Als je als meisje huilt ben je tog ook geen lesbie??


    When words fail music speaks

    Jongens die nooit huilen zijn een tikkie vreemd...

    Aangezien ik mijn vrienden niet vaak zie huilen, breekt mijn hart half, en vind ik het superzielig maar ook schattig, en wil ik ze het liefste knuffelen...


    You move me ......... Kurt

    Ik vind het normaal als jongens huilen maar ik heb het gevoel dat ze dat alleen doen als ze zich echt kut voelen ofzo, er echt iets groots aan de hand is en dat het bij meisjes meer vanzelf gaat. Ik ben ook een meisje en ik huil ook best snel nouja niet om boze opmerkingen ofzo maar ook om films enzo. En als jongens om films huilen vind ik dat wel wat minder. Maar ik vind het wel lief als ze zich zo tegen jou durven te uiten.
    xxx

    Ik ken mannen die de emotieloosheid zelve zijn, waaronder mijn vader.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind het lief
    ik vind dat het laat zien dat jongens ook heel gevoelig kan zijn.. al durven ze het niet allemaal.
    het is heel normaal zijn ook maar mensen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik vind het best schattig (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Voor mij betekend het, dat ze ook gevoelens hebben.

    Skeleton schreef:
    Ik vind het normaal dat jongens huilen, die laten tenminste emoties zien. Jongens die nooit huilen proberen zich groot te houden, en dan veranderd hun houding, dan gaan ze heel stom staan. Dan maar huilen hoor ^^


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik vind dat schattig.
    Dat betekent zeker dat die jongens gevoelig is.


    When words fails, music speaks