• We hadden dus mentoruur en toen had een meisje de hitkrant mee want justin bieber stond daar in. Haha toen heeft een gast uit mijn klas die verscheurd ;p
    Toen ging ze dat tegen onze mentor zeggen enzo ik vond het echt zo schijnheilig O.o
    Zouden jullie dat doen? Ik niet haha ik bedoel het is maar een plaatje.


    when words fail, music speaks.

    ik niet, ik vind dat achterbaks O.o

    maar die jongen is wel idioot dat hij zoiets doet

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 16:40 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zou sowieso nooit een tijdschrift mee naar school nemen. Maar als ik al deed zou ik het niet melden, denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bo snap het dan het is wel het hoofd van Justin Bieber op een stukje papier! :(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, haha.
    En waarom neemt ze überhaupt de hitkrant mee, ze kan toch denken dat er wat mee kan gebeuren ofzo?


    Smiling but close to tears.

    Nou, eh... ik weet niet x: Het is makkelijk om nee te zeggen, omdat dat eigenlijk wel hoort. En omdat het dan JB is. Maar, als ik zo naar mezelf kijk, en iemand zou een plaatje van Tom verscheuren, dan dénk ik, dat ik het wel zou zeggen. Denk ik. Maar, eigenlijk had die jongen soieso dat niet moeten doen. Want het was haar tijdschrift.

    NYC schreef:
    Bo snap het dan het is wel het hoofd van Justin Bieber op een stukje papier! :(
    Haha nou ik vind Justin wel hot maar om dát te gaan zeggen, haha dat doe je in groep 6?


    when words fail, music speaks.

    wel dom als je dat gaat zeggen, maar ook wel triest als je dat gaat verscheuren als zij dat plaatje echt mag ofzo.


    Alis volat propriis

    Lagoon schreef:
    Ik zou sowieso nooit een tijdschrift mee naar school nemen. Maar als ik al deed zou ik het niet melden, denk ik.


    None but ourselves can free our minds.

    Overboard schreef:
    (...)
    Haha nou ik vind Justin wel hot maar om dát te gaan zeggen, haha dat doe je in groep 6?


    nog nieteens in groep 6.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Overboard schreef:
    (...)Haha nou ik vind Justin wel hot maar om dát te gaan zeggen, haha dat doe je in groep 6?

    Nee, nee Bo dat zie je fout! Justin Bieber is heilig zelfs zijn hoofd op een stukje papier uit de hitkrant ik had die jongen vermoord hoor! (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja dat zou ik zeggen.
    Ik had ooit eens een opdracht voor Nederlands met een groepje. Je moest een gedicht uitbeelden met allerlei materiaal. Ik had dus een pot pindakaas gemaakt door er zelf een zelfgemaakt etiket op te plakken waar ik best veel moeite in had gestoken. Nu moest het net gebeuren dat een ander groepje nét hetzelfde gedicht had én ook zo'n pot pindakaas met een zelfgemaakt etiket had.
    Tijdens de leswisseling trokken ze alle kastjes open en zagen ze mijn pot staan. Wat doen ze? Ze halen hem er bruut uit, staan er mee te zwaaien en voila, etiket kapot.

    Toen de leerkracht binnenkwam ben ik meteen op haar afgestapt en heb ik het gezegd, want dat doe je gewoonweg niet. Ze hebben het moeten plakken en sorry moeten zeggen.
    Heb verdomme respect voor andermans grief en interesses.

    [ bericht aangepast op 9 april 2010 - 16:48 ]


    Let the Night embrace you

    Ik vind het ook kinderachtig van die jongen om het te gaan verscheuren. Maar ik vind haar kinderachtig omdat ze gaat klikken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    NYC schreef:
    (...)
    Nee, nee Bo dat zie je fout! Justin Bieber is heilig zelfs zijn hoofd op een stukje papier uit de hitkrant ik had die jongen vermoord hoor! (nerd)
    O sorry mevrouw Renée. Het spijt me zeer. Haha nou een plaatje vind ik eerlijk gezegd niet zo erg, ik vermoord mijn kat ook niet, die heeft zijn voet vermoord van de megaposter op mijn deur :$


    when words fail, music speaks.

    Lagoon schreef:
    Ik zou sowieso nooit een tijdschrift mee naar school nemen. Maar als ik al deed zou ik het niet melden, denk ik.


    Never run out of reasons to smile...

    UNCOMMON schreef:
    Nou, eh... ik weet niet x: Het is makkelijk om nee te zeggen, omdat dat eigenlijk wel hoort. En omdat het dan JB is. Maar, als ik zo naar mezelf kijk, en iemand zou een plaatje van Tom verscheuren, dan dénk ik, dat ik het wel zou zeggen. Denk ik. Maar, eigenlijk had die jongen soieso dat niet moeten doen. Want het was haar tijdschrift.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.