• Even in het kort wat er is gebeurd:
    Ik ging aan tafel zitten [we waren al 10 min. telaat.] komt de leraar zeiken dat we telaat zijn en dat we stil moeten zijn. Dus ik werken -nou, soortvan- Ikmoest nog wat voor NL inleveren, en moest dus naar ppostvak lopen. Ik lekker lui doen en vragen aan leraar als hij het wil doen -want hij gaat toch naar boven-. Dus ikleg eerst mijn plan uit : Dit moet naar boven in de postvak van "..." en - hij onderbrak me door te zeggen dat het wel netjes kon vragen. ja haloo, eerst plan uitleggen en dan vragen. Gaat hij me helemaal afzeiken. En dan zeg ik ;ben slecht opgevoed. Word hij nog bozer en loopt weg. eigenlijk best wel komisch 8D. maar na de les wou hij praten -ik probeerde te vluchten- ging hij dreigen dat hij naar mijn mentor gaat! Ik was zo kwaad, gaat hij domlopen zeggen : Ik wil geen bullebak zijn. leeknet een klein kind.

    oké ... ongveer.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Poseidon schreef:
    Respect tegen de leraar mag ook wel?

    KirstenSnaps schreef:
    Gheheh ik snap die leerkracht wel, beetje respect mag wel :Y).


    Never forget the things that make you smile

    Ik doe ook zo bij 2 bepaalde leerkrachten
    bij de rest heb ik respect ^^
    Oke nee eigenlijk heb ik geen respect voor de leerkrachten
    Leerkrachten zijn ook maar mensen ookal is het op het randje ^^


    Eight astronauts strapped to the back of a bomb. My bomb. Welcome to the Icarus Two.

    KirstenSnaps schreef:
    Gheheh ik snap die leerkracht wel, beetje respect mag wel :Y).


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    respect voor de leraar mag ook wel..


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen