• Hoi iedereen,
    Mijn moeder heeft net bericht gekregen dat een nichtje van haar dood is. Misschien heeft iemand van jullie het al gelezen of gehoord ofzo. Ze is tegen een boom aangeknalt en was op slag dood. Ze heeft ook nog met mijn vader samengewerkt.
    Ik kende der verder niet goed maar dat is natuurlijk wel kut. Er staat bij nieuws berichten dat het nog niet duidelijk is wie het is. Nou, nu dus wel.
    Ik voel me nu wel een beetje verdrietig ookal kende ik haar niet goed. Ik heb haar verder nooit gezien. Ik heb niet echt het gevoel dat ik moet huilen maar ik ben ook niet meer zo blij als dat ik was na school.

    Leuk! Om zo het weekend te beginnen.


    Queen of Hell is my name

    Nee, niks over gehoord. Wel veel sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ahw, veel sterkte aan je moeder en verwen jezelf eens goed. Dat kan nooit geen kwaad.


    Tanya is de beste.

    Mijn weekend is ook al goed geruïneerd.
    Veel sterkte!


    your eyes are like stars in the night.

    nerveus schreef:
    Nee, niks over gehoord. Wel veel sterkte.

    Nog niks over gehoord, maar wat erg voor je. Ik wens jou en je familie veel sterke (flower).


    Wie du mir, so ich dir.

    nerveus schreef:
    Nee, niks over gehoord. Wel veel sterkte.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wat erg! Ik vind het niet zo gek dat je het gevoel hebt dat je moet huilen, ookal kende je haar nauwelijks, het blijft wel familie. Sterkte en gecondoleerd.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik ken het gevoel wel, niet helemaal hetzelfde ofzo.
    Mijn vader is zeg maar dood, al mijn hele leven zo'n beetje. Zijn familie haat ons om weet ik veel wat voor reden.
    Maar één keer in de zoveel tijd krijgen we een kaart dat er weer een tante van mij en mijn broer dood is. Echt raar.


    Alis volat propriis

    Sterkte (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Veel sterkte. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Heel veel sterkte (:


    Happiness hit her like a train on a track

    sterkte!!!(flower)


    Pop ate my heart.