• Gisteren was ik met kavka(een soort jongeren vereniging) naar de zee.
    Toen wij gingen gocarren(of hoe dat ook heet),ik ging samen met 3 vriendinnen in zo'n karrete en toen wij reden wij achter de groep aaan.Wij waren met z'n 4en natuurlijk zo zot als 4 achterdeuren en wij dus zwaaien naar iedereen die we tegen kwamen en kei onozel Haloooo roepen.Maar man man...de mensen waren asociaal,maar een kwart zwaaide terug.
    Nog iemand zo'n asociaale mensen gehad?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik denk dat sommige mensen niet terug zwaaide omdat ze dachten; Wat zijn dat voor megole O.O
    Maar ik zou wel terug zwaaien hoor ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Leopard schreef:
    Ik denk dat sommige mensen niet terug zwaaide omdat ze dachten; Wat zijn dat voor megole O.O
    Maar ik zou wel terug zwaaien hoor ^^


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Er zijn zoveel aso's hier, dat ik ze lekker hun gang laat gaan :Y)
    En stiekem ben ik er ook soms eentje :3

    Leopard schreef:
    Ik denk dat sommige mensen niet terug zwaaide omdat ze dachten; Wat zijn dat voor megole O.O
    Maar ik zou wel terug zwaaien hoor ^^


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Leopard schreef:
    Ik denk dat sommige mensen niet terug zwaaide omdat ze dachten; Wat zijn dat voor megole O.O
    Maar ik zou wel terug zwaaien hoor ^^
    Yeeey :'D
    -Zwaait-


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Maar hoeso waren de mensen asociaal dan ?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat maakt ze niet asociaal hoor. Dat zijn gewoon mensen die geen zin hebben in dat soort hysterische typjes. Maar ik zou nog harder Hallo terugroepen en zwaaien :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Pf bijna iedereen is asociaal tegenwoordig, vind ik. (nerd)
    -op straat hé-


    Tanya is de beste.

    Lucidity schreef:
    Dat maakt ze niet asociaal hoor. Dat zijn gewoon mensen die geen zin hebben in dat soort hysterische typjes. Maar ik zou nog harder Hallo terugroepen en zwaaien :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    -Voelt zich aangesproken-
    Gossie, ik negeer vreemdelingen altijd. (':


    All this dampness is damp.

    Ik zwaai alleen naar mensen als we met de school in een bus zitten naar ergens en het is fille. Maar vaak zwaai ik ook niet terug tenzij ik ze ken.

    Leopard schreef:
    Ik denk dat sommige mensen niet terug zwaaide omdat ze dachten; Wat zijn dat voor megole O.O
    Maar ik zou wel terug zwaaien hoor ^^


    Pop ate my heart.