• Ik vind een jongen leuk en ik weet niet of hij mij leuk vind. Het is in ieder geval al wel duidelijk dat hij weet dat ik besta -je wilt niet weten hoelang dat geduurd heeft-
    Hij voetbalt ook waar mijn broertje voetbalt en volgende week moet hij -mijn broertje- voetballen op het voetbalveld in onze woonplaats. Hij -die jongen dus- moet dan ook daar voetballen. Ik ga normaal nooit mee naar een wedstrijd van mijn broertje en dan zal het nu wel raar zijn als ik ineens meega. En daar komt ook nog bij dat 2 meisjes in mijn klas de hele tijd naar hem roepen en mijn naam roepen als hij voorbij loopt en ook eens toen hij in de klas zat mijn halve klas voor die deur en het raam ging staan roepen naar hem en mijn naam zeggen. Ik denk nu dat hij denkt dat ik hem stalk ofzo omdat ik soms per ongelijk -ja, echt per ongelijk!- achter hem fiets en als hij dan achterom kijkt mij ziet. Ik krijg dan het idee dat hij denkt dat ik hem stalk en als ik dan ook nog naar 'mijn broertjes voetbalwedstrijd' ga kijken al helemaal.

    Alvast bedankt voor het aanhoren van deze shit waar ik mee zit -hé, dat rijmt :Y)-
    Nu heb ik jullie advies nodig. Graag mensen met verstand hiervan.

    Thank You Very Muts


    Queen of Hell is my name

    Neem een vriendin mee, erheen. dan valt het niet zo op, dat je speciaal voor hem komt, of dat je normaal niet komt. Je kan altijd zeggen dat die vriendin jou meevroeg, in plaats van andersom ;)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xTWINNIES schreef:
    Neem een vriendin mee, erheen. dan valt het niet zo op, dat je speciaal voor hem komt, of dat je normaal niet komt. Je kan altijd zeggen dat die vriendin jou meevroeg, in plaats van andersom ;)


    I'll need a little more luck than a little bit.

    xTWINNIES schreef:
    Neem een vriendin mee, erheen. dan valt het niet zo op, dat je speciaal voor hem komt, of dat je normaal niet komt. Je kan altijd zeggen dat die vriendin jou meevroeg, in plaats van andersom ;)


    I need you like a heart needs a beat

    xTWINNIES schreef:
    Neem een vriendin mee, erheen. dan valt het niet zo op, dat je speciaal voor hem komt, of dat je normaal niet komt. Je kan altijd zeggen dat die vriendin jou meevroeg, in plaats van andersom ;)


    Stop holding me under and let me breathe.

    xTWINNIES schreef:
    Neem een vriendin mee, erheen. dan valt het niet zo op, dat je speciaal voor hem komt, of dat je normaal niet komt. Je kan altijd zeggen dat die vriendin jou meevroeg, in plaats van andersom ;)


    your eyes are like stars in the night.

    xTWINNIES schreef:
    Neem een vriendin mee, erheen. dan valt het niet zo op, dat je speciaal voor hem komt, of dat je normaal niet komt. Je kan altijd zeggen dat die vriendin jou meevroeg, in plaats van andersom ;)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nou, volgens mij heb jij je antwoord. (':


    your eyes are like stars in the night.