• Gegroet(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    ik gleest .. en 1 terug gdaan...


    Uhu, nu ik heb gereageerd reageren er wel meer ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik ga ete..

    brb..


    We can only learn to love by loving.

    Eeste =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lekker dood hiero


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    smakelijk Herman^^

    dubbelpost -.-

    beww


    We can only learn to love by loving.

    Yaay, Hein gaat ook zo ooit eten, maar ik wil boven eten, maar dat mag niet ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Yaay, Hein gaat ook zo ooit eten, maar ik wil boven eten, maar dat mag niet ><


    ik mag nie eens een comp op myn kamer dus wees bly.. (A)..


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ik mag nie eens een comp op myn kamer dus wees bly.. (A)..


    Dat suckt. Mijn ouders Willen hem ent eens benee, omdat mijn vader ook een PC heeft >< We hebben er 2 dus dat gaat moeilijk. als ik bij mijn moeder moet gaan slapen als ze ene huis heeft hebben we daarzo een laptop, daarmee ga ik dan op mijn bed liggen en probweren of ik haar kan omleiden zodat is 's nachts erachter kan =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Leven?? - wanhopig -


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Dat suckt. Mijn ouders Willen hem ent eens benee, omdat mijn vader ook een PC heeft >< We hebben er 2 dus dat gaat moeilijk. als ik bij mijn moeder moet gaan slapen als ze ene huis heeft hebben we daarzo een laptop, daarmee ga ik dan op mijn bed liggen en probweren of ik haar kan omleiden zodat is 's nachts erachter kan =D


    O_o geil..
    wij hebbe 2 comps en 1 laptop mr die worde streng beveiligd xl fzo..


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o geil..
    wij hebbe 2 comps en 1 laptop mr die worde streng beveiligd xl fzo..


    Whah >< Mijn vader wilde zo'n programma kopen die AL mijn wachtwoorden zou opsporen en aan hem zou geven. Als hij dat zou hebben gedaan zou ik slaan, schoppen en weglopen van mijn huis. [Zwerver worden] Gelukig voor hem heeft hij dat neit gedaan - brave pappa -


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik leef^^ maar ben druk ofzoo -.-

    (...)

    Whah >< Mijn vader wilde zo'n programma kopen die AL mijn wachtwoorden zou opsporen en aan hem zou geven. Als hij dat zou hebben gedaan zou ik slaan, schoppen en weglopen van mijn huis. [Zwerver worden] Gelukig voor hem heeft hij dat neit gedaan - brave pappa -


    O_o en ik d8 da myn ouders erg waren.. O_o..

    myn ma kykt altijd mee over myn nek alsk msn enz. xl
    dus drm valk soms stil op msn en op Quizlet xl


    We can only learn to love by loving.