• ... om mijn kamer op te ruimen (nerd), maar ik moet anders is mn pa (alweer) boos..
    Waar hebben jullie geen zin in?


    Jaybee dude (:

    Euuuuh.
    Ik heb geen zin in maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
    Waar ik wel zin in heb is komend weekend.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb geen zin om zo lang te wachten op een deel van jou.. ben je klaar, ga je meteen schrijven!


    "If I'm going to feel guilty about something... I'm going to feel quilty about this..." ~Damon Salvatore

    ik heb geen zin in die enorme berg huiswerk hier naast mij


    express yourself

    ehm... die 10000 klusjes die ik nooit doe. En die ruzie met de vriend van mijn moeder omdat ik ze niet gedaan hab xD


    Alis volat propriis

    Ik moet iets voor engels doen voor morgen. Maar ik zit lekker Gerard Butler filmpjes te kijken! XD


    Caution first, always.

    geen zin in ANW leren.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Geen zin in morgen, School --'

    Huiswerk, school, gs-pw.

    om te folderen -_-'

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 10:41 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Boescha schreef:
    Ik heb geen zin om zo lang te wachten op een deel van jou.. ben je klaar, ga je meteen schrijven!


    Yes Sire :Y)


    Jaybee dude (:

    Ik heb geen zin om mijn huiswerk te maken maar het moet dus dat word straks ff blokken.


    behind very angel is a demon

    Ik heb geen zin om verzorging te maken.


    your eyes are like stars in the night.

    UNCOMMON schreef:
    Huiswerk, school, gs-pw.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb geen zin om m'n huiswerk te gaan maken :/


    wth.

    ik heb geen zin om frans te leren. ik moet een heel hooftstuk leren o_O & k ben gister begonnen.. dat gaat nog lang duren.. HOE LANG DUURT DAT DAN??? lol


    Pop ate my heart.