• Ik heb dus een megagroot probleem. Mijn ex (waar ik nog steeds een beetje gek op ben) heeft liefdesverdriet. Het is vanmiddag uit gegaan met zijn meisje. (Nu niet meer dus). Maar anyway, nu is hij heel verdrietig en ik wil hem dolgraag blij zien. Dus ik die ex van hem gemaild, waarom zij het nu uitmaakte. Krijg ik verdomme dit:

    Ja ik had er niet meer zo'n zin in, dat kleffe gedoe enzo.
    Maar ik had ook gewoon geen "gevoelens" meer voor hem.(ik weet niet hoe gewoon te zeggen)
    Hij baalde er heel erg van.
    Maar als ik niet meer wil heeft het ook geen zin om het aan te houden, snap je.
    En zo leuk samen?
    Je moet eens weten wat (vriendin van mij + vriendin van haar) en ik hebben zitten roddelen over hem.
    Maar doe me een plezier en ga niet meteen tegen (mijn ex en die van haar) zeggen dat ik met (vriendin van mij + die van haar) over hem heb zitten "roddelen".
    Niet dat je dat zo zou doen, maar ik ken je niet zo goed en ik zou niet weten of je dat zou doen. Ik hoop het niet, maar ik zeg het maar even.

    Moet ik dit nu wel zeggen of niet?
    Gosh, ik weet het niet…
    xoxox


    Beautiful people, are people who smile.

    ik vind dat cursieve gedeel een beetje erg vaag...ik snap er echt geen flikker van O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vampira schreef:
    ik vind dat cursieve gedeel een beetje erg vaag...ik snap er echt geen flikker van O.o


    Volgens mij is dat een aangepaste versie van de mail die ze terugkreeg.

    En tja, volg je gevoel. Denk na over hoe hij zal reageren en beslis dan of je dat wilt of niet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oké ten eerste: wat een kutwijf.

    Ten tweede: ik heb geen idee wat je moet doen. Misschien is het wel echt kut voor je ex-vriend om te zeggen dat ze zoveel over hem geroddelt heeft. Dat kan een grote klap zijn en dan voelt ie zich nog erger. Dus je kan het misschien beter laten rusten. Denk ik.
    Ugh, dit is echt stom. Ik ben dan weer zo'n persoon die het dan wél zou zeggen, en dan vertellen wat een rotwijf het eigenlijk niet is. Maar ja, dat is nou niet bepaald leuk.
    Dus; ik zou je mond even houden, en na een tijdje vertellen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dit is toch je kans om hem terug te winnen??
    Toon hem dat je om hem geeft door hem te troosten, en misschien krijgt hij dan wel terug gevoelens voor jou?


    You are the poetry Shakespeare was missing.