• Help ons eens :'3
    Ik, Samira, en Melissa moeten voor levensbeschouwing vertellen over wat we denken dat de mensen in 2025 gaan doen als vrijetijdsbesteding en wat hun hobby's zullen zijn. Maar we hebben echt geeeeeen idee.
    Dus help ons eens.
    Wat denken jullie dat de mensen in 2025 als vrijetijdsbesteding zouden doen of als hobby? --watzoudenjulliedoenin2025?-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zetpil schreef:
    Zeg dat er geen 2025 is, want de wereld vergaat al in 2012. (krul)

    Dat dacht ik ookal :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ze maken een nieuw geloof (cat)
    Dat vind ik , hihi

    De economie is nooit meer goed geworden. Daarom werd iedereen ontslagen. Mensen zijn weer boer geworden en hebben geen vrije tijd meer. Want ze moeten altijd op het land werken.

    Ik zou het eigenlijk ook niet weten, sorry.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    De wereld vergaat al in 2012 dus ben je snel klaar. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    De wereld vergaat al in 2012 dus ben je snel klaar. (cat)

    Ja maar Renéeeeeee. Dan krijgen we allemaal een 1 haha. Want iedereen uit de klas moet iets over in 2025 doen en dan krijgt iedereen dus een 1 x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reaper schreef:
    (...)
    Ja maar Renéeeeeee. Dan krijgen we allemaal een 1 haha. Want iedereen uit de klas moet iets over in 2025 doen en dan krijgt iedereen dus een 1 x3

    Hahaha oké. Nou even denken dan maar...
    Uhm ze skateboarden op zo'n luchtboard ding en uhm ze laten robots alle stomme dingen voor hun doen waardoor ze heel lui worden? -ik ben fantasieloos-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou op vakantie naar de maan dus. Dat is toch vrijetijdsbesteding? :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Nou op vakantie naar de maan dus. Dat is toch vrijetijdsbesteding? :Y)

    Slimme Ivy :Y) Die hebben we al opgeschreven voor je :'3 So be happy, you've helped us. THENK YOE IEVS. <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3