• Heeft iemand wel eens heel erg bij je geschooid om iets? Zegmaar zo erg dat je hem of haar wel wou wurgen?

    Heb je wel eens meegemaakt dat iemand ging schooien en gewoon geld op zak had? ( proberen je te gebruiken zegmaar )

    Of heb je iets anders meegemaakt met schooiers? Praat er hier over.

    Misschien weten anderen wel een oplossing.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik had dus wel wat meegemaakt.

    Na schooltijd ga ik vaak even naar het centrum voor de gezelligheid met een paar maten. Beetje Dr.Pepper drinken enzo. Gewoon gezellig totdat er een andere jongen kwam. Lees het volgende verhaal maar. Dan weet je wat ik met die andere jongen bedoel.

    We hebben een jongen op school en die schooit de hele tijd om alles. Als ik hem bijvoorbeeld geen cola geeft zegt hij tegen mij dat ik kankergierig ben enzo. Ten eerste al zo schelden. Dan word hij zegmaar boos. Ik heb zelf het idee dat hij zelf gewoon geld op zak heeft en dat hij me probeert te gebruiken. Snap je? Ook als ik een pak koekjes koop dan pakt hij er soms zomaar een zonder te vragen een uit.

    Ik heb al met de mentor gepraat en die gaat er werk van maken. Ik wil ook normaal naar het centrum kunnen zonder dat gezeik aan mijn kop. Snap je toch.
    Eigenlijk moet ik er gewoon schijt aan hebben dat hij boos word.

    Hij woont in het zelfde dorp waar onze school staat en dan wil hij dat ik hem naar huis breng. Mijn oude fiets van meer dan 20 jaar kan waarschijnlijk al dat gewicht niet aan en heeft al veel te lijden aan de kranten. Als ik zeg nee dan word hij weer boos enzo. Ik word er zelf vanbinnen zo kwaad om dat ik hem echt serieus wel wil wurgen enzo.

    Weet iemand een andere oplossing?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Gewoon naar hem toe stappen, en hem eerlijk vertellen dat je het vervelend vindt dat hij zo doet. (maar niet boos ofzow, dan er alleen maar ruzieXD)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Maar weet je wat nou het grote probleem is lieverd?

    Hij spoort gewoon niet. Als ik het op een gewone manier zeg word hij al kwaad. Het blijkt ook nog een gore junk te zijn.

    Dadelijk wilt hij dat ik wiet ga halen voor hem -__-

    Hij heeft beloofd om mij nog een paar Dr.Peppertjes ( je weet wel dat ene aparte lekkere colatje ) te paasen maar ik heb het nog steed niet :S.

    Als je nog steeds niet weet wat Dr.Pepper is check dan ff www.streetpioneers.nl.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Maak hem gwn belachelijk voor heel de school en laat zien wie 'de baas' is ofzow xD


    Don't be a drag, just be a queen.