• Mijn stiefbroer kreeg een vriendin. Sinds toen is hij veranderd.
    Hij loopt steeds tegen mij te zeggen dat ik dik ben, Hij loopt steeds te zeiken over mijn vriendje. Hij loopt tegen mijn broertje te zeggen dat ik zonder contract werk(wat niet zo is) en dat ik daarom nerd ben.

    Hij loopt mijn moeder afte zeiken.
    Hij loopt ALLES te slopen, en als ze er iets van zegt, is hij boos.


    Hij is 1 keer het huis uitgezet omdat hij deed wat hij zelf wou en niet luisterde naar mijn mama en stiefpapa. Dus hij mocht naar zijn moeder omdat hij daar kan doen wan thij wil zonder te melden.

    Toen een paar weken terug sloopte hij de vriezer. Mijn mama was boos want dat was al het zóveelste. Hij werd boos omdat mijn mama boos was en ze kon doodvallen van hem. Hij pakte zijn spullen en is weggelopen.

    Mijn stiefvader heeft hem terug weten te halen, en ze hebben gepraat.

    En het ging goed de laatste tijd.
    Tot vandaag.

    Hij gaat weg om kwart voor elf daar die vriendin van hem><. Een vriendin van mij ging 3uur later nara uit en de collegas van mijn mama een uur na haar. En toen waren we met mijn mama stiefpapa broertje en ik alleen thuis. En toen gingen we bedenken wat we konden gaan doen. Krijgen we een smsje.
    Mn stiefbroer werd emotioneel gestoord van ons en was niet van plan om nog terug te komen. Hij wou weten hoe het met zijn spullen zou gaan. Dus mn stiefvader smst redelijk terug van: 'Waarom dat zo ineens? En waar wil je heen dan?'. Krijgt hij terug: 'Wij zijn uitgepraat. Hoe moet het met mijn spullen?'. dus mn ouders zeggen, hij kinderachtig wij kinderachtig. En die sturen terug: 'welke spullen?' zegt hij: MIJN SPULLEN. Dus hij krijgt weer terug: welke spullen?. Het bleek dus te gaan om zijn boeken en kleren. maar mn stiefvader heeft extra moeten betalen omdat zijn moeder dat niet deed. Dus hij zegt: 'laat je moeder eerst maar betalen voorje boeken. Dan krijg je die. Je kleren kan je gewoon krijgen'. En toen stuurde hij dus terug: 'Krijg de tering. Hoe sneller hoe beter. Tering mogool'. Dus wij waren verbaasd en toen werd er terug gestuurd van pardon? En toen stuurde mijn stiefbroer: VAL DOOD. Dus mijn ouders zaten van die krijgt zn spullen niet meer. En toen smste mijn stiefvader: 'Als je dat nog een keer stuurt zoek ik je op en kijk ik of je ook zo stoer ben om het in mn gezicht te zeggen'. maar we kregen niks meer. En na het eten hadden we nog niks gehoord. Dus mn stiefvader is weggegaan, opzoek naar mn stiefbroer.

    Hij zit niet bij zijn vriendin. hij zit niet bij zijn opa en oma. zijn moeder woont in Duitsland, en hij zegt zelf steeds dat hij daar niet heen wil. Dus we weten niet waar hij nu is. En hij reageert ook nergens meer op.

    Maar ik vind het nogal kut eigenlijk. Dus wat moet ik doen? awesum als je alles heb gelezen


    Stop holding me under and let me breathe.

    Politie inschakelen?


    your eyes are like stars in the night.

    wow, heftig. Ik heb eigenlijk geen flauw idee.
    Maar als je het bij iemand kwijt wilt ofzo, stuur het dan maar naar mij hoor.


    Alis volat propriis

    ik zou het niet weten, mss hem proberen om te praten of aan familie vragen of hij daar niet is?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jep, politie, meer kan je niet doen denk ik ;o


    Don't be a drag, just be a queen.

    Poseidon schreef:
    Politie inschakelen?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    yup politie inschakelen, denk...

    sterkte!(l)

    [ bericht aangepast op 11 april 2010 - 20:37 ]


    Music on, word off

    Poseidon schreef:
    Politie inschakelen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    wauw, heftig..
    veel sterkte ermee!!

    (flower)


    The grass is not always greener on the other side

    Poseidon schreef:
    Politie inschakelen?


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Poseidon schreef:
    Politie inschakelen?


    we are radio hysteria

    Poseidon schreef:
    Politie inschakelen?


    Tanya is de beste.

    Dat is best .. heftig.
    Ik zou ook de politie bellen. (:
    & sterkte.
    (flower)


    None but ourselves can free our minds.