• Omfg. Alles staat bij mij in het duits. Titels van mijn verhalen, topics alles. o-o
    En laat mijn duits nu net sucken haha. En ik weet niet hoe ik alles terug moet zetten woehoe. Dus voorlopig blijft het wel even duits tot mijn pa terug komt.

    Hebben jullie dat eens gehad, zo alles in een andere taal? x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    HAHA
    jkun je oefenen voor Johna


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    HAHA
    jkun je oefenen voor Johna

    Dat zei mn broer ook al haha. Wel goed idee eigenlijk. I AM COMING JOHNA :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb ook geen idee hoe je dat moet terugzetten :')

    En iemand vond het ooit leuk om mijn mobiel in het Turks te zetten, en toen kreeg ik hem niet meer terug in het Nederlands :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahah wtf, das minder en al helemaal als je het maar half snapt. Ghehe inderdaad zit er niets anders op dan te wachten op je pa. Sorry ik weet ook niet hoe je dat terug kunt zetten (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Weet je wat ik geinig vind. Jullie weten niet hoe ik het terug kan zetten. Maar ik weet niet eens wat ik gedaan heb dat het nu zo is x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    KirstenSnaps schreef:
    Hahah wtf, das minder en al helemaal als je het maar half snapt. Ghehe inderdaad zit er niets anders op dan te wachten op je pa. Sorry ik weet ook niet hoe je dat terug kunt zetten (nerd).

    -is weer eens aan het quoten-


    your eyes are like stars in the night.

    Ravel schreef:
    Ik heb ook geen idee hoe je dat moet terugzetten :')

    En iemand vond het ooit leuk om mijn mobiel in het Turks te zetten, en toen kreeg ik hem niet meer terug in het Nederlands :'D

    HAHA. omfg. ik zou echt naar mn mobiel staren van wtf dude en op mn mobiel slaan en roepen 'Nederlands! NIEDERLANDSCH! Hollandisch! NUUU'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zet de google translator uit :]
    Bij mij vertaalt ie alles naar het spaans -.-
    Zet 'm voor de grap maar eens op Chinees of zo, dan krijg je net zo'n vaag forum.
    Oh, als je dat doet: zet dan geen berichten op deze site, die vertaalt ie dan naar vreemde codes omdat de pc's in Europa dat alfabet niet herkennen. Hetzelfde gaat op voor Cyrillisch.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 14:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, maar wel dat opeens mijn toetsenbord de 'qwerty-way' op ging! x]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.