• waar ik een topic over maakte. Die jongen wiens droom was om voor zijn dood eens met Tom kaulitz gitaar te spelen -de jongen had leukemie- is gisteravond gestorven. Ik vind dit echt érg ;s Hij werd maar 15 jaar.

    Rest in Peace.

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 18:36 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    ah, wat zielig voor hem ;3
    maar even om realistisch te blijven, sommige dromen zullen nooit uitkomen en daar moeten we ons gewoon bij neerleggen ;3

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 18:35 ]

    ja dat is echt zielig. Maar that's life though.


    Alis volat propriis

    Omg :O
    Vind ik echt zielig :O
    En ik ben eigelijk het ook eens me Whipple da ni alle drome uitkome spijtig genoeg..


    Stop wishing, Start doing..

    Dat is erg.
    Sommige dromen zijn bedoeld om dromen te blijven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    SugarGuitar schreef:
    Dat is erg.
    Sommige dromen zijn bedoeld om dromen te blijven.

    Ja maar hij had zijn droom nog kunnen waarmaken moest hij niet aan die ziekte hebben geleden hé


    Life begins at the end of your comfort zone

    Gosh, dat is erg. Veel sterkte. (flower)


    Tanya is de beste.

    Ik vind het vervelend voor de mensen die hem gekend hebben en ik voel met hen mee. Maar ik ken de jongen verder niet, nooit van gehoord ook.

    En ik keek net in je andere topic en dat filmpje was verwijderd. Dat meisje dat het geplaatst heeft was dat een vriendin van hem ofzo? En waar heb je gehoord dat hij overleden is?

    [ bericht aangepast op 12 april 2010 - 18:41 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind het vervelend voor de mensen die hem gekend hebben en ik voel met hen mee. Maar ik ken de jongen verder niet, nooit van gehoord ook.

    En ik keek net in je andere topic en dat filmpje was verwijderd. Dat meisje dat het geplaatst heeft was dat een vriendin van hem ofzo? En waar heb je gehoord dat hij overleden is?

    Dat meisje was een goeie vriendin van hem, en ze wou hem helpen om zijn droom waar te maken. Ik en mijn vriendin hebben vandaag een berichtje gekregen van haar, dat hij gisterenavond is gestorven, vandaar dat ze het filmpje heeft verwijderd.


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Dat meisje was een goeie vriendin van hem, en ze wou hem helpen om zijn droom waar te maken. Ik en mijn vriendin hebben vandaag een berichtje gekregen van haar, dat hij gisterenavond is gestorven, vandaar dat ze het filmpje heeft verwijderd.
    Agos, in ieder geval veel sterkte dan. (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Awhh dat vind ik ongelooflijk zielig
    dat hij in vrede moge rusten


    Why don't you break my heart

    Woow. Dat vind ik wel heel erg.
    Zijn droom had waarheid kunnen worden, en dan is hij overleden :(.
    It's really sad. :(
    X.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Dat vind ik wel erg eigenlijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    och :(
    Gecondoleerd meid en heel veel sterkte voor de familie en vrienden <3


    I solemny swear i am up to no good

    twiddict schreef:
    ja dat is echt zielig. Maar that's life though.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Whipple schreef:
    ah, wat zielig voor hem ;3
    maar even om realistisch te blijven, sommige dromen zullen nooit uitkomen en daar moeten we ons gewoon bij neerleggen ;3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.