• Ik ben geloof ik in 3 weken al wel 9 keer naarde tandarts geweest. OMG!
    EN toen kreeg ik vanacht last MOEST IK WEER, MIDDEN IN DE NACHT.
    En weet je wat ze dedenn.
    Ze trokken me kies eruit.
    Omg.
    *********** TANDARTS.

    Sorryxd


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    xD ik moest er laatst 4 kiezen trekken -.-'
    en er was ook nog eens een zenuw mee getrokken dus toen de verdoving eruit was deed het Fucking pijn...
    maajah en nu heb ik dii klote beugel :S xD

    en omg dat je ook nog es midden in de nacht moet is wel errug kut jah x']

    Ik vind de Tandarts eng >.<
    Niet zoveel slechte memories hoor [behalve hele dagen ziek zijn van die klote fluordingen =.=''] maaar ik vind het gwn eng O_O
    Met al die boren enzo.. Ik moest pas iets laten sielun x] maar dat vond ik wel eng ofzo O_O Met allemaal van die apparaatjes. *Sidder* Nee doe mij maar een slecht gebit dan >.< [jammer dat ik dan moet van ouders =.='']


    Mew <3

    en @Milou

    Au. O_O


    Mew <3

    mijn tandard doet dit
    Hij kijkt..Zegt niks en begint ineens te BOREN O_o
    of hij kijkt
    doet niks zegt: je bekt klaar...OH je hebt trouwens wel een gaatje -______-'


    don't Worry...Be gay.

    Ik ben geloof ik in 3 weken al wel 9 keer naarde tandarts geweest. OMG!
    EN toen kreeg ik vanacht last MOEST IK WEER, MIDDEN IN DE NACHT.
    En weet je wat ze dedenn.
    Ze trokken me kies eruit.
    Omg.
    *********** TANDARTS.

    Sorryxd


    Meis ik leef met je mee! Bij mij is net me kies getrokken!


    I do not hook up.

    Mijn tandarts is niet zo erg. Maar ze doen geen ene flikker aan mijn tanden. Ik heb net mijn beugel eruit en mijn hoektand is nogal geel en nu wil ik gaan vragen hoe die witter kan worden wedde dat hij gaat zeggen: je moet vaker poetsen =|

    Ocharme :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ocharme :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sorry vor het twee keer posten, amaar ik krijg het niet weg :S


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    :S die van mij praat&praat&praat&praat...
    en dan zit ik daar met die hande in me mond :S gelukkig hoeft hij nog nie te bore bij mij nog nooit een gaatje gehad(A) terwijl ik heelvaak niet poets xD najah sterkte met je tandartsprobleem :P


    when words fail, music speaks.

    :S die van mij praat&praat&praat&praat...
    en dan zit ik daar met die hande in me mond :S gelukkig hoeft hij nog nie te bore bij mij nog nooit een gaatje gehad(A) terwijl ik heelvaak niet poets xD najah sterkte met je tandartsprobleem :P
    weetje wat dan irrie is... dan verwachten ze dat je terugpraat met al die troep in je bek

    :3 hihi ja, bij mij let de tandarts nooit op zit ie altijd te lullen met mijn pa en kijkt in niet wat ie doet! Mijn lip is nog steeds weg van die verdoving! ;]

    (...)weetje wat dan irrie is... dan verwachten ze dat je terugpraat met al die troep in je bek

    uhu mijn tandarts is aan de andere kant ook best aardig want op een dag toen het heel warm was toen was er veel vertraging omdat hij ff met izjn hondjes ging wandelen xD


    when words fail, music speaks.