• oke
    ik was net op die forum van geesten en daat ze iemand,
    hahahahaha klopgeesten is iets heel anders dan normale geesten klopgeesten maken mensen ZELF. ja mensen... die komen voort uit jezelf. Als jij je altijd maar op zit te fokken over waar je bang voor bent, veel stress hebt, verdriet hebt, dan ga jij dat een plekje geven, maar wordt die plek steeds groter. Op een gegeven moment laat die los en gaat die je lastigvallen, als geest. Een klopgeest doet waar jij het meeste bang voor bent. Hij trekt je uit bed. zorgt dat je als je slaapt rode striemen krijgt, zorgt dat jij hele rare dingen ziet als jij in de spiegel kijkt of in de weerspiegeling van het raam, of zelfs áchter het raam. Maar een klopgeest is niet iets wat er zomaar is gekomen. Dat heeft iemand opgeroepen. Als je ervan afwilt, moet je midde in je kamer gaan staan en als je hem in je buurt voelt, keihard schreeuwen dat hij weg moet gaan. Met heéle vaste stem: "GA WEG, JE BENT HIER NIET GEWENST. IK HEB JE NIET NODIG. IK WIL DAT JE NU VERTREKT." of iets in je eigen woorden. Waar jij je prettig bij voelt.
    Dit heb ik letterlijk gekopieërt x'D

    maar nu ff sirieus: zij krijgt dus sneeën als ze slaapt:O
    en in dat stukje staat,als je hem in je buurt voel rope dan dat hij weg moet gaan.
    maar dat ik juist het probleem! zij voelt dat niet :O bij haar gebeuren die dingen gewoon!
    Weeten jullie geen andere manier ofso :O?
    Reageer Alsjeblieft als je het weet!


    don't Worry...Be gay.

    p.s
    Toen ze naar de WC ging,werg er op de wc deur gebonkt,en de woonkamer deur was ineens open O_o die ze eerst dicht had gedaan.


    don't Worry...Be gay.

    Misschien moet ze dat dan goed roepen terwijl er word geklopt! Echt ik heb het ook gehad maar bij mij is ie gewoon zo weggegaan zoals do al zei! Maar als ze hem hoort kloppen moet ze het misschien roepen!

    Een vriendin van mij had ook een x last van een geest die haar lastig viel. Het is niet zo dat ze rode striemen kreeg maar ze zag steeds wel een man op haar bed zitten als ze wou gaan slapen. Haar moeder heeft dan zo'n mevrouw erbij gehaald die de geest kon 'verjagen' zonder hem boos te maken en dus te verkomen dat hij terug zou komen voor wraak. Ik weet niet meer hoe zo'n mens heet maar het hielpe wel, ze voelde geen aanwezigheid meer en de man is ook niet meer terug gekomen..

    Hopelijk heb je hier iets aan

    xx


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Een vriendin van mij had ook een x last van een geest die haar lastig viel. Het is niet zo dat ze rode striemen kreeg maar ze zag steeds wel een man op haar bed zitten als ze wou gaan slapen. Haar moeder heeft dan zo'n mevrouw erbij gehaald die de geest kon 'verjagen' zonder hem boos te maken en dus te verkomen dat hij terug zou komen voor wraak. Ik weet niet meer hoe zo'n mens heet maar het hielpe wel, ze voelde geen aanwezigheid meer en de man is ook niet meer terug gekomen..

    Hopelijk heb je hier iets aan

    xx

    een medium?
    Miss heeft ze daar wkle wat aan ja ^^


    don't Worry...Be gay.

    Ja die kunnen ook!

    (...)
    een medium?
    Miss heeft ze daar wkle wat aan ja ^^

    Ik denk niet dat het een medium was want die zijn nogal duur. Maar ik zou wel ff vragen als ik haar weer zie


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    okee :O


    don't Worry...Be gay.

    MENSEN REAGEER GEWOON ALS JE KOMT KIJKEN


    don't Worry...Be gay.

    JULLIE HATEN MIJ Ö


    don't Worry...Be gay.

    Doe het dan voor mij :'(

    jha ik ben het meisje die dat heb..

    doe het voor mij


    please!!!


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    IEMAND? jullie zijn poepert man :W


    don't Worry...Be gay.

    IEMAND? jullie zijn poepert man :W


    omg XD

    je heb wel gelijk,,

    hier kan ik zo tog niks mee ¬¬


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Dus het gebeurt als ze slaapt?
    wel , inderdaad als je niets voelt kun je niet specifiek op het moment zeggen dat hij weg moet.

    dus veronderstel ik , telkens als je gaat slapen , dat die geest al bij het meisje is en zodra ze slaapt die sneeën krijgt. De enige oplossing is net vóór je gaat slapen , de geest BELEEFD vragen weg te gaan.

    hopelijk helpt dit je.

    xoxo


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Omg..

    dit klinkt serieus eng..
    en ik geloof redelijk in geesten [oke spot er wel soms mee mr goed ] ik heb dus geen idee wat je hier aan kunt doen mr ik sal mr is gaan googlen ;)


    We can only learn to love by loving.

    Een vriendin van mij had ook een x last van een geest die haar lastig viel. Het is niet zo dat ze rode striemen kreeg maar ze zag steeds wel een man op haar bed zitten als ze wou gaan slapen. Haar moeder heeft dan zo'n mevrouw erbij gehaald die de geest kon 'verjagen' zonder hem boos te maken en dus te verkomen dat hij terug zou komen voor wraak. Ik weet niet meer hoe zo'n mens heet maar het hielpe wel, ze voelde geen aanwezigheid meer en de man is ook niet meer terug gekomen..

    Hopelijk heb je hier iets aan

    xx


    paragnost ?
    fzoiets


    We can only learn to love by loving.