• [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 13:08 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    dat betekent dat jij goede smaak hebt;;
    anders zou ze je niet nadoen

    Die dingen zijn gewoon in de mode dus?
    Als ze jou stijl leuk vind mooi toch ik zou het als een compliment opvatten. Maar anders zeg je het haar gewoon of je koopt een shirt waar op staat: I had this style the first.
    Maar toch die kleding is gewoon mode iedereen draagt tegenwoordig skinnyjeans en nerdbrillen dus ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    lekker laten lopen ze valt vanzelf toch wel uit de toon. en als je een keer zegt ik koop een groene skinny moet je een paarse kopen ofzoo


    Some angels have no wings.

    Zeggen dat je het niet leuk vind.
    Lijkt me logisch dat je het vervelend vind.

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 18:06 ]

    De voorbeelden die je gebruikt, vind ik niet erg veel voorstellen ;x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    NYC schreef:
    Die dingen zijn gewoon in de mode dus?
    Als ze jou stijl leuk vind mooi toch ik zou het als een compliment opvatten. Maar anders zeg je het haar gewoon of je koopt een shirt waar op staat: I had this style the first.
    Maar toch die kleding is gewoon mode iedereen draagt tegenwoordig skinnyjeans en nerdbrillen dus ja.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    NYC schreef:
    Die dingen zijn gewoon in de mode dus?
    Als ze jou stijl leuk vind mooi toch ik zou het als een compliment opvatten. Maar anders zeg je het haar gewoon of je koopt een shirt waar op staat: I had this style the first.
    Maar toch die kleding is gewoon mode iedereen draagt tegenwoordig skinnyjeans en nerdbrillen dus ja.


    I need you like a heart needs a beat

    NYC schreef:
    Die dingen zijn gewoon in de mode dus?
    Als ze jou stijl leuk vind mooi toch ik zou het als een compliment opvatten. Maar anders zeg je het haar gewoon of je koopt een shirt waar op staat: I had this style the first.
    Maar toch die kleding is gewoon mode iedereen draagt tegenwoordig skinnyjeans en nerdbrillen dus ja.


    Life is a beautiful struggle

    Thingies schreef:
    De voorbeelden die je gebruikt, vind ik niet erg veel voorstellen ;x

    Idd, een vriendin van mij fraags ook skinny's en ik ook, ze heeft ook een roze lettertype & ik ook; en ik doe haar niet na & zij mij ook niet. o.o

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 18:24 ]


    None but ourselves can free our minds.

    aan de andere kant ze hebben gelijk het is wel mode. maar jah heb je meer voorbeelden? als ze je echt met alles maa doet, tjah gewoon zeggen


    Some angels have no wings.

    Heey,
    danku voor de hulp.
    Maar, als jullie denken dat het niet zo extreem is.
    Het is echt vervelend. Het is niet leuk als jullie hier van die stomme berichtjes komen zetten. Want daar heb ik niks aan, Toch?

    xoxo


    People change like the seasons - J. Cole

    Praat met haar en vraag haar of het met opzet is.
    Waarschijnlijk heeft ze niet echt een eigen mening. Ik zou het er echt met haar over hebben,
    je moet je niet zo laten doen en zeg dat ze zelf ook een eigen mening moet hebben. Het kan zijn dat ze het niet alleen bij jou doet en ook bij anderen , ze heeft toch wel een probleem als het echt zo extreem is als je zegt.
    - Ik hoop dat je hier wat aan hebt -


    There's nothing like us.

    Ik denk niet dat ze het met opzet doet, misschien ka ze haar eigen stijl niet ontdekken, en daarom iemand na doet.
    Hopelijk kom je er weer uit.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Dat heb ik ook gehad. Alleen was bij mij het nadeel dat ik zei dat ik dat wou.. (bv: haren kleuren, zo'n broek, ...) Maar ik moest dat altijd enkele keren vragen aan mijn ouders tot ik het uiteindelijk mocht. Dus ik vertelde dat aan haar, zij kocht het meteen.. en ik kreeg het dan later enja, iedereen zag mij als na-aper. Terwijl ik het dus als eerste wou.

    Zelf heb ik nooit meer iets gezegd over wat ik wou. En ondertussen heb ik haar laten vallen.. D:
    Misschien is het beter er eens over te praten met haar, dat kan helpen?