• Emily Wilson en haar 2 beste vriendinnen zijn aan het logeren. Ze hebben net een horror film gekeken. Ze besluiten door het bos te lopen, gewoon om te laten zien aan elkaar dat ze niet bang zijn. Dan vinden ze een gewonde jongen in het bos. Ze nemen hem mee naar huis en verzorgen hem. Maar de jongen heeft een groot geheim. Zal dat alles veranderen?


    Rollen die ik nodig heb;
    2 beste vriendinnen van Emily
    JonasPancake
    Bitch die Emily haat


    Invulle!
    Rol;
    Naam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk; (foto en beschrijving)
    Karakter;
    Extra;


    Ik kies de beste niet de eerste!


    Neem abo ik waarschuw niet

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 23:47 ]


    Tell me why?

    Rol; Beste vriendin Emily
    Naam; Gaby Veldhuis
    Leeftijd; 15
    Uiterlijk; Klik! Gaby is best klein, heeft halflang bruin haar met slagen erin, en groen/blauwe ogen, en ze heeft zomers sproeten, in de winter zie je maar hele lichte stipjes
    Karakter; Gaby is altijd vrolijk, ze stuitert altijd op en neer van de energie, Gaby is niet snel bang en ontzettend dapper, ze houdt van aparte dingen en mensen
    Extra; Gaby is dol op sport & Spanning

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 16:34 ]


    Sterf niet voordat je dood bent

    Rol; 2de beste vriendin Emily
    Naam; Samantha Elena Tyler
    Leeftijd; 16 jaar.
    Uiterlijk; (foto en beschrijving: Samantha heeft lang bruin haar dat langs haar schouders naar beneden valt. Met haar warme bruine ogen kan ze iedereen overhalen dingen voor haar te doen.
    Karakter; Samantha is altijd heel gek bezig. Ze houdt van grappen maken en lacht het liefst de hele dag door. Ze kan ook heel serieus zijn en geeft zeker weten om haar familie en vrienden. Samantha is een echte dromer en houdt van fantaseren. Ze houdt ook heel erg van jongen en dan ook vooral mysterieuze jongens..
    Extra; Samantha kan heel goed piano spelen.