• - Op mijn ex-crush-
    gewoon omdat hij deed alsof hij me leuk vond, maar ondertussen wel met een kutwijf heeft gezoend. Dus na mijn totaal kinderachtige en mijn woede/haatfase ben ik bij de wraakfase terechtgekomen ; zijn naam in mijn mobiel veranderen naar Klootzak kan niet het enige zijn wat ik bij hem ga doen :$.Mijn ex-crush komt vaak met zijn vrienden in een club hier in de buurt 'NY', ik ken sommige van zijn vrienden wel en opzich zijn ze heel aardig enz. Dus ik ga gewoon de hele avond met zo'n vriend van hem aanpappen :$ Zonder dan maar ook een ding tegen hem te zeggen. Wat hij kan, kan ik ook.

    Maar goed, nog andere suggesties ? haha en heb jij ooit wraak genomen op een ex[crush] etc.? :D


    We can only learn to love by loving.

    negeren en als die slijmt gewoon beter zijn of met een ander zoenen net zoo kinder achtich


    Some angels have no wings.

    Jup, heb ik gedaan ja. En ik vind jou plannetje wel leuk (duivel)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Jup, heb ik gedaan ja. En ik vind jou plannetje wel leuk (duivel)
    Ik ook Haha ;d mijn vriendinnen wouden hem in zijn ballen gaan trappen maar vonden mijn idee toen toch beter? :$


    We can only learn to love by loving.

    ik vind jou plannetje leuk ! (6) ik mag jou wel ! fuck ; exen en ex-crushen ! (duivel)

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 18:54 ]


    Life is a beautiful struggle

    Hahah wraak is leuk! Zeker doen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Prevail schreef:
    (...) Ik ook Haha ;d mijn vriendinnen wouden hem in zijn ballen gaan trappen maar vonden mijn idee toen toch beter? :$

    Haha, ik vind hun plan ook wel leuk :'D Maar het joue is misschien toch wel ietsjes subtieler :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Beter verlaag je je niet, negeer hem gewoon en heb schijt aan hem. Als hij ziet dat je met een vriend gaat aanpappen om hem te kloten ziet hij dat je er mee zit en dus wraak mee wilt nemen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    Beter verlaag je je niet, negeer hem gewoon en heb schijt aan hem. Als hij ziet dat je met een vriend gaat aanpappen om hem te kloten ziet hij dat je er mee zit en dus wraak mee wilt nemen.

    Haha, die plannen bedenken zijn leuk. Maar ik zou eerst wel nadenken voordat ik ze echt uitvoer :3

    Mijn ex stond een tijdje onder 'teringjoch' in mijn mobiel haha. Maar dat is nu weer goed, dus nu heb ik gewoon weer zijn naam.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Goed plan. : D


    None but ourselves can free our minds.

    Hierop kon je gaan zitten wachten, aangezien je al vaker aangaf dat het een player was, ghehe


    No growth of the heart is ever a waste

    hahahahahaah, goed idee:$.
    of..je kan natuurlijk diegene waar hij op verliefd is aanspreken om hetzelfde bij hem te doen? :$