• Ik heb dus een nieuwe storie >> klik << en ik zoek mensen die er in mee willen spelen. Het concept is hetzelfde als bij de serie Gossip Girl, maar het gaat niet over dezelfde personen. Dus als je zin hebt om mee te doen, en een goed personage weet, sign up here!

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (foto):
    Karakter:
    Familie:
    Rijk/arm:

    xoxo, Gossip Girl ;) <33

    Update: Ik heb genoeg personages, bedankt voor jullie hulp! Binnenkort lezen jullie wat er met hen gebeurt in het verhaal...

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 16:43 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    leukk!!
    ik wil wel een rol (A)

    Naam: Zara Whitney Brennan
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (foto):http://2.bp.blogspot.com/_u6A0cK_W2g0/S7b3qAwV_PI/AAAAAAAABow/-F0d2vHCJYY/s1600/Shot_142_048.jpg
    Karakter: Wat verlegen. Ze is heel knap, maar weet dit niet van zichzelf. Ze lijkt eerst heel afstandelijk en mysterieus, maar als je haar beter leert kennen, is ze heel lief, behalve als je ruzie met haar hebt, dan is ze echt bitchy..
    Familie: 1 broer van 20 waar ze samen mee op kamers zit. Haar steun en toeverlaat: Robberto Brennan. Haar ouders zijn overleden in een auto ongeluk.
    Rijk/arm: arm.

    Naam: Noa Elena Evans
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (foto): N. E. E
    Karakter: Noa is een vrolijk en levendig meisje. Ze is gefasineerd door mode en maakt het liefst van al haar kleren zelf. Noa draagt het liefst van al kleedjes, armverwarmers en pumps of sneakers. Noa is een eerlijk en oprecht meisje met een eigen mening. Ze doet goed haar best op school want later wil ze graag naar; New York Academy for Performing and Arts.
    Familie: heeft drie oudere zussen; Emma {17}, Kelly {20} en Jane {24} en één jonger broertje; Justin {11}
    Rijk/arm: rijk, maar niet verwent


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    oew I totally adore gossip girl ^^
    een foto komt andere keer zit namelijk op mijn mobiel hoop niet dat dat erg is?

    Naam: Lillian (Lily) Smith
    Leeftijd: 17
    Foto: komt dus later
    Karakter: Lily is het type persoon die vrolijk in het leven staat, ze is overal voor in of het nu een high society feestje is of een house party zei is er. Maar dit spontane gedrag heeft haar al vaak genoeg in problemen gebracht. Ze is een vriendelijk persoon en ze is best nuchter, ookal is ze spontaan vrienden maken gaat haar niet zo gemakkelijk af. Ze is vrij snel zenuwachtig rond nieuwe mensen en heeft de slechte gewoonte om dan op haar haar te gaan kauwen. Ze probeert dan ook het meeste bij haar vriendengroep te blijven als ze uit gaat.
    Familie: Lily is altijd enigskind geweest maar sinds kort heeft haar moeder een autistisch meisje geadopteerd (8) genaamd Sarah. Vanwege deze verandering is ze niet vaak meer bij haar moeder te vinden maar bij een van de velen appartementen van haar vader. Vader en moeder zijn gescheiden, nog wel vrienden.
    Rijk of arm? Rijk

    zo is dit genoeg whaha.. Ik weet niet of je ook nog jongens in het verhaal wilt? Daar heb ik ook nog wel ideeen voor namelijk.. Mja laat maar horen als je nog een jongen wilt en ik zal morgen na school even foto sturen


    Love is overrated

    xMILES schreef:
    oew I totally adore gossip girl ^^
    een foto komt andere keer zit namelijk op mijn mobiel hoop niet dat dat erg is?
    Tuurlijk niet, stuur de foto maar wanneer je tijd hebt (:
    zo is dit genoeg whaha.. Ik weet niet of je ook nog jongens in het verhaal wilt? Daar heb ik ook nog wel ideeen voor namelijk.. Mja laat maar horen als je nog een jongen wilt en ik zal morgen na school even foto sturen
    Nice! Als je ideetjes hebt voor jongens, kan je die ook hier posten ;D


    Beeeeeeeesje :-)

    Naam: Dray Erskine
    Leeftijd:17
    Uiterlijk (foto): Click
    Karakter:sceptisch, humoristisch, houdt niet zo van het hele gossip girl gebeuren, trekt hem van niemand iets aan, nieuwsgierig, een rebel, haat zijn hoge status, trouw
    Familie: Dray heeft nog een jongere zus, Avery, die totaal opgaat in haar luxueuse leventje. Het is mede dankzij haar dat hij z'n afkeer voor geld en de zever die daar bij komt kijken heeft gekregen. Drays ouders, Sam en Julie, zijn van het type mensen die status boven alles zetten. Op zich zijn ze wel aardig en ze houden veel van hun kinderen, maar Dray verafschuwt hun oppervlakkigheid. Het is ook daarom dat hij alles doet om niet in zijn vaders kraam te passen.
    Rijk/arm: Rijk, stinkend rijk. Het was een familiekapitaal, aangevuld met het familiekapitaal van zijn moeder dat dan nog eens verrijkt werd door het inkomen van z'n pa.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik kijk niet naar Gossip Girl, maar ik ga toch maar een poging wagen ._. ! (Ghehehehehehehe...)

    Naam: Naomi Anne Broadway.
    Leeftijd: 15 (16 mag ook als dat te jong is).
    Uiterlijk: Naomi!
    Karakter: hoewel ze op zich zeer verlegen is, probeert ze zo sociaal mogelijk met mensen om te gaan. In ruzies (die ze niet vaak heeft, want ze houdt haar meestal gewoon op de achtergrond) is ze koppig, maar ze 'begrijpt' de andere kant wel en vergeeft daarom ook snel. Ze is vriendelijk en lief, maar geraakt rap geïrriteerd en is rapper gekwetst dan je zal denken.
    Familie: ze is enig kind. De relatie van haar vader en moeder staat op springen.
    Rijk/arm: de Broadways hoorden rijk te zijn, maar door de (gok)schulden van haar vader is het de laatste tijd nogal krap. Haar moeder denkt eraan om samen met haar dochter weg te gaan, maar ze kan niet echt omdat ze het geld niet heeft en ze zou niet weten waar naartoe.

    Ik zou het niet erg vinden moest ik nog een jongen invullen (A) !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik heb genoeg meisjes nu, thanks voor jullie reacties ;) Als er nog iemand ideetjes heeft voor jongens..? Want die kan ik nog wel gebruiken (:

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 13:25 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Naam: Anthony O'Nine.
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Anth!
    Karakter: Anthony is een rasechte troublemaker. Hij is een bekende voor de politie wegens zijn gedrag. 's Nachts dronken rondlopen, meedoen aan rellen, sprijbelen, het zijn allemaal dingen die niet vreemd zijn voor Anthony. Ondanks zijn wangedrag, is hij zeer bezorgd en vriedelijk tegen diegene die een plaatsje in zijn hart verdiend hebben. Volgens hem moet je respect verdienen.
    Familie: hij is de oudste zoon van een gezin van twee kinderen. Zijn moeder is gestorven in een treinongeluk. Zijn jongere broer is net 14.
    Rijk/arm: hoewel de O'Nines het met een kostwinner minder moeten doen, hebben ze niets te kort. Anthony's vader werkte bij het voormalige bedrijf van de familie Broadway, maar heeft wijselijk ontslag genomen nadat de werknemers de naakte ontslagen op de deur hoorden kloppen. Sindsdien heeft hij een goedbetaalde kantoorjob, maar hij heeft weinig tijd voor zijn kinderen.

    Sorry, ik heb altijd de neiging als ik twee rollen invul, de personages op één of andere manier met elkaar te verbinden xD!

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 13:41 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Harley schreef:
    Naam: Anthony O'Nine.
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Anth!
    Karakter: Anthony is een rasechte troublemaker. Hij is een bekende voor de politie wegens zijn gedrag. 's Nachts dronken rondlopen, meedoen aan rellen, sprijbelen, het zijn allemaal dingen die niet vreemd zijn voor Anthony. Ondanks zijn wangedrag, is hij zeer bezorgd en vriedelijk tegen diegene die een plaatsje in zijn hart verdiend hebben. Volgens hem moet je respect verdienen.
    Familie: hij is de oudste zoon van een gezin van twee kinderen. Zijn moeder is gestorven in een treinongeluk. Zijn jongere broer is net 14.
    Rijk/arm: hoewel de O'Nines het met een kostwinner minder moeten doen, hebben ze niets te kort. Anthony's vader werkte bij het voormalige bedrijf van de familie Broadway, maar heeft wijselijk ontslag genomen nadat de werknemers de naakte ontslagen op de deur hoorden kloppen. Sindsdien heeft hij een goedbetaalde kantoorjob, maar hij heeft weinig tijd voor zijn kinderen.

    Sorry, ik heb altijd de neiging als ik twee rollen invul, de personages op één of andere manier met elkaar te verbinden xD!

    Geen probleem hoor, da's net leuk, dat er al een verband tussen de personages is (:


    Beeeeeeeesje :-)

    Naam: Rosie Brennon.
    Leeftijd: 16/17
    Uiterlijk (foto)Rosie
    Karakter: Vriendelijk, komt vaak voor anderen op. Tegen de bitches is ze bitcy, maar achter dat bitch gedoe heeft ze toch een klein hartje.
    Familie: De grote mediamagnaat Brennon, al woont ze bij haar moeder in een klein huisje in de buitenwijken van Brooklyn. Al is het klein, ze hebben het toch goed. Al betaalt haar vader haar schoolgeld voor Constance Billard. Rosie haat het daar, en wilt er gelijk af.
    Rijk/arm: Rijk heel rijk. Al doet ze of ze arm is.

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 14:09 ]


    SLOAN.

    Naam:Oliver Flames
    Leeftijd:16 jaar
    Uiterlijk:oliver flames
    Karakter:oliver is een stille jongen die het liefste niet laat merken dat hij er is, omdat hij van vroeg af aan al werd gepest is hij erg terug getrokken geworden. hij is slim en erg muzikaal, zijn status op school is nou niet bepaald een pretje. hij heeft een aantal vrienden op wie hij altijd kan rekenen, hij is behulpzaam als het over problemen gaat.
    Familie:mama, papa, zus; Felicita , zus; rose , broertje; flint
    Rijk/arm:rijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Jason O'Neil
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Jason
    Karakter: Jason is als sinds hij zich kan herrineren model, onderbroeken, kleding, haar, schoenen jij noemt het en hij heeft er model voor gestaan. Hij houdt van mode, maar niet van het model zijn. School houdt hij zich niet meebezig, zijn toekomst staat toch al vast. Hij is ver gekomen sinds zijn jeugd, hij is opgegroeid in een van de armste buurten van Brooklyn in een oud flatje. Aandacht van meisjes heeft hij genoeg, maar alleen een paar mensen weten dat hij meer voelt voor jongens dan voor meisjes. Lily, de beste vriendin van zijn zus is één van die personen. Ze heeft hem is een keer zien zoenen met zijn toenmalige vriend. Gelukkig beloofde ze er niks over te vertellen, en dat schepte een bijzondere band. Hij houd niet zo van mensen en word dus vaak gezien als een loner maar dat vind hij niet erg. Zijn vrienden die hij vroeger had, zijn nog steeds zijn vrienden en die houd hij dan close.
    Familie: zus; Olivia broertje; Diablo
    Arm/Rijk: Rijk [arm opgegroeid]

    Lily

    dus dit was hem whaha lekker lang

    wil je ook nog foto's familieleden of niet?
    xx

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 18:54 ]


    Love is overrated

    xMILES schreef:
    wil je ook nog foto's familieleden of niet?
    xx

    Hehe, nee hoor, zo is het wel voldoende denk ik :Y) Maar thq voor je reacties! Die twee personages zijn great :D <33


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Hehe, nee hoor, zo is het wel voldoende denk ik :Y) Maar thq voor je reacties! Die twee personages zijn great :D <33


    oke ben blij dat ik kon helpen!
    personages maken is echt mijn ding whaha
    kan niet wachten op je verhaal ;) zal er meteen even een abo opnemen ^^


    Love is overrated

    xMILES schreef:
    (...)

    oke ben blij dat ik kon helpen!
    personages maken is echt mijn ding whaha
    kan niet wachten op je verhaal ;) zal er meteen even een abo opnemen ^^

    Woow, thq! Mijn storie is nog niet eens begonnen, & 'k heb al twee abo's ;D nice! <33


    Beeeeeeeesje :-)