• Lees ff..

    Oke.. Uhm, ik moet het gwn even kwijt xD
    Mijn zus (4 jaar ouder) had zo'n vriend, Ennio, en ze kwamen heel goed overeen met elkaar, m'n zus was zelfs verliefd op hem, maar dat wist hij niet..
    Maar op een dag was m'n zus, Lena, even weg, naar een concert fzoo. En toen heb ik heel veel met hem gepraat, en ik vond hem echt leuk, niet verliefd fzoo hea.. En we waren over vanalles aan het praten.. En de dag erna was Lena sùùper kwaad op mij, omdat ik tegen hem had gesproken.. Ze heeft zelf al m'n contactpersonen gewist. En toen was Ennio kwaad op Lena, omdat zij kwaad was op mij ^^
    Dat vond ik zoo lief, ik dacht echt dat hij me graag zag.. )': Maar ik en m'n vriendin hadden is een grapje uitgehaald, en al onze contactpersonen aan éen gesprek toevoegen, mét hem. En toen was iedereen over vanalles aan het praten, en toen kwamen we bij het onderwerp, TH o.0
    Een paar zeiden dat ze fan waren enzoo.. Ik dus ook, en toen begon Ennio me daar heel hard uti te schelden, gewoon omdat ik fan ben van TH...
    En dan zei hij dat alles wat hij ooit zei tegen mij niet waar was, dat ik maar een klein seutje ben, en dat hij zat was toen hij van die lieve dingen zei..
    Ik heb zeker heel de avond geweent.. En hij bléef maar doorgaan..
    Dus hierbij heb ik 2 dingen beseft..

    1. Hoe hard je je in iemand kunt vergissen..

    2. Het is écht ereg aan het worden met de anti-TH. Als de haters al hun beste vrienden gaan laten zitten, omdat ze fan zijn van TH..

    =)

    =)


    Dat is niet grappig :D

    Sorry eerste reactie = verkeert gepost -_-

    Maar zo erg voor je, ik wist niet dat mensen tot zoiets in staat waren ö

    Wooooooow :O Wattan Dweil


    I'm a barbie, let's go party.

    jezus TH haat is erg!! khoop dat dat nooit met LP gebeurd zo erg danGGg want lp haat is er oowk al..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    eCht erg Ö!! Vríenden lààt Je níet VàLlen vànwéGe eEn andere mèning!! èCht rót wAt hY gédààn heeft .. Mààr iS mY dús óôWcK Ôverkómen,, één Vriendin líet mE vàllén Ömdat iCk TH-fan ben .. wàS iCk óòCk kàpöt van ..

    OMG zeikerd
    dumpen van de wereld die krl
    mensen kunnen zo erg doen omwille van een muzieksmaakje
    en het ergste is iedere thfan maakt het mee


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Arme jij ;0 Dat iemand zo lullig kan zijn :S Serieus, sommige mensen hebben echt geen idee wat ze anderen aan doen.
    Sterkte...


    Sweet dreams will come true.

    Thx, allemaal ^^

    Pfff lul. :S
    maaan.
    ik snap die mensen echt niet :S


    It's not the same without you.