• En ik vond het heel erg leuk, haha. (nerd)

    Het was al sinds augustus geleden dat we afgesproken hadden, aangezien ik niet op de trein naar Nederland mag van mijn moeder.

    Dus vandaag kwam Kirsten hierheen, ze is zeker drie uur onderweg geweest! oO

    Maar het was wel heel vet. We zijn ook Alice in Wonderland gaan kijken in de UGC in Antwerpen. Niet in 3D, want dat hebben ze daar niet én er zaten twee gaatjes in het witte doek, maar we hadden wel tickets voor €4.90 per stuk. :x

    Anyway, normaal zouden we tijdens de Kerstvakantie ook al afspreken, dus hadden we cadeautjes gekocht. Maar dat liep toen in het water. Nou, vandaag kreeg ik die dus, een DVD van de film Elephant, echt een hele fascinerende film, én ook nog eens een setje van vijf Tokio Hotel plectrums waarvan er maar 500 bestaan. Hun handtekeningen enzo staan erop, vet stoer.

    Dus nu moeten jullie allemaal Kirsten aanbidden, omdat ze zo lief is. Hup, hup!

    (krul)


    Elphaba schreef:
    Ik wist lekker dat Kirs bij jou was :3 en daarnet ging ze me smsen dat al haar treinen vertraging hadden xD
    Wat heb jij haar gegeven? :9~

    Oh, wat zielig! Zit ze nog langer in de trein ook. oO

    Ehm, twee CD's. :Y)

    Eentje van de Jackson Five en de soundtracks van New Moon. :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Hahaha, nou, de plectrums zijn niet écht gehandtekend, er is een afdruk in het plastic gezet. Maar het blijft wel heel vet en leuk en stoer. :3

    Oooh indeed! :3
    Jij komt niet naar de hockey kijken toch? Dat doe je me niet aan toch? :x


    -

    Eloquently schreef:
    (...)
    Mijn mama weet dat en ze heeft zoiets van: Afspreken, oké, maar niet alleen. Dus dan moet zij eerst ook nog mee willen ~ niet dat ze dan bij ons blijft, dan neemt zij ook wel een vriendin van haar mee :')
    Hmm ja, dat is moeilijker ;3 Vooral als diegene dan echt ver van de grens woont.

    Ahw, naja, de eerste keer dat ik afsprak, kwamen ze naar mij thuis, dus dat is helemaal goed gekomen. :'D

    Naja, ik hoop dat je snel kunt afspreken! :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik zet er een alarm rond, hoor. o.o

    Ik kan alles. - pakt paperclip & catsuit van Totally Spies -
    (puh)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    MakeBelieve schreef:
    (...)
    Oooh indeed! :3
    Jij komt niet naar de hockey kijken toch? Dat doe je me niet aan toch? :x

    Haha, you'll see. :'D

    Kidding. :') Ik weet het eigenlijk niet, volgens mij geraak ik er niet. =/

    Prodigy schreef:
    (...)
    Haha, you'll see. :'D

    Kidding. :') Ik weet het eigenlijk niet, volgens mij geraak ik er niet. =/

    Stiekem vind ik dat niet erg! Haha :'D


    -

    keep it ontopic svp


    BAM!

    Phineas schreef:
    - Aanbid Kirsten omdat ze zo lief is -
    Ennnnn btw dat is wel stoer :Y)


    Only losers can act the way you do

    Als ik dat had geweten had ik jullie kunnen meeten. :Y) Ik was vandaag ook in Antwerpen. ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hey verhip..KirstenSnaps. Dat ben ik! Treinen hadden inderdaad bij elkaar geteld meer als 3 kwartier vertragin. *,* Ik ben nu die cd van twilight aan het luisteren en ik vind hem echt mooi, dankje Jollos <3(flower)

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 23:59 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is leuk. xd
    - en aanbid Kirsten -


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    omg gaaaaaaf o-o :Y)
    Ik wil zelf nog steeds een paar belgen onmoeten, maar telkens als mijn pa naar België gaat vergeet hij me dat te vertellen zodat ik mee kan D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Phineas schreef:
    - Aanbid Kirsten omdat ze zo lief is -
    Ennnnn btw dat is wel stoer :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ahw, dat is super stoer. _O_


    Tanya is de beste.

    Phineas schreef:
    - Aanbid Kirsten omdat ze zo lief is -
    Ennnnn btw dat is wel stoer :Y)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3