• En ik vond het heel erg leuk, haha. (nerd)

    Het was al sinds augustus geleden dat we afgesproken hadden, aangezien ik niet op de trein naar Nederland mag van mijn moeder.

    Dus vandaag kwam Kirsten hierheen, ze is zeker drie uur onderweg geweest! oO

    Maar het was wel heel vet. We zijn ook Alice in Wonderland gaan kijken in de UGC in Antwerpen. Niet in 3D, want dat hebben ze daar niet én er zaten twee gaatjes in het witte doek, maar we hadden wel tickets voor €4.90 per stuk. :x

    Anyway, normaal zouden we tijdens de Kerstvakantie ook al afspreken, dus hadden we cadeautjes gekocht. Maar dat liep toen in het water. Nou, vandaag kreeg ik die dus, een DVD van de film Elephant, echt een hele fascinerende film, én ook nog eens een setje van vijf Tokio Hotel plectrums waarvan er maar 500 bestaan. Hun handtekeningen enzo staan erop, vet stoer.

    Dus nu moeten jullie allemaal Kirsten aanbidden, omdat ze zo lief is. Hup, hup!

    (krul)


    Dat is echt lief :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Niet in 3D, want dat hebben ze daar niet én er zaten twee gaatjes in het witte doek, maar we hadden wel tickets voor €4.90 per stuk

    Dat hebben ze daar wel, misschien gewoon niet op het moment dat jullie gingen. 'k ben daar al twee keer 3D films gaan zien voor dan 6.90 aangezien het 3D en zo'n funticket? of hoe ze het ook noemen ^^.

    Klinkt leuk trouwens! =)
    *aanbid Kirsten* _O_


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Dat hebben ze daar wel, misschien gewoon niet op het moment dat jullie gingen. 'k ben daar al twee keer 3D films gaan zien voor dan 6.90 aangezien het 3D en zo'n funticket? of hoe ze het ook noemen ^^.

    Klinkt leuk trouwens! =)
    *aanbid Kirsten* _O_
    ja er waren daar wel 3D films, die ene over die draak was 3D :Y), maar Alice helaas niet :(.


    Wie du mir, so ich dir.

    Pliena schreef:
    Ahw, dat is super stoer. _O_


    I need you like a heart needs a beat

    Nou, fantastisch -.-


    I'm a little bit lost without you <3

    Danyeel schreef:
    Nou, fantastisch -.-
    Gheheh als het je niet boeit of niet intereseert dan hoef je niet te reageren natuurlijk (krul). Hetzelfde als met artiesten die je niet boeien.

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 12:01 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Wieeet schreef:
    Nou, fantastisch -.-

    Als het je niets interesseert, dan lees je het toch ook niet? (nerd)