• Eigenlijk twee, nu jah,
    Wel, ik wil gitaar leren spelen. En nu heb ik wel een paar vraagjes voor jullie.
    - Als je akoestische kan spelen, kan je dan ook elektrische spelen, en omgekeerd? Of is dat iets totaal anders?
    - Hoeveel kost dat ongeveer? Want ik moet 'm zelf betalen van mijn ouders. =(

    -Dat kan :]
    -Eh... mijne kostte -elektrische, met versterker en alles erbij- 200.
    Maar je kunt ook tweedehands, misschien?

    1: Nee, die twee zijn heel verschillend, akoestisch is volgensmij makkelijker, maar als je er gevoel voor hebt kan je geloof ik wel gewoon overstappen naar elektrisch. Dat is voor iedereen verschillend. -Dat zegt mijn gitaarleraar tenminste :')
    -Dat ligt eraan van welk merk en wat voor gitaar je wil kopen..

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 16:26 ]


    Alis volat propriis.

    - Dat kan tenminste mijn vader kan dat dus volgens mij kan dat als je de éen kan kan je de ander ook.
    - Geen idee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    1) Je kan zelfs elektrische spelen zonder dat je akoestische hoeft te spelen, alleen als je akoestische speelt heb je wel een beter basisch. Houd er wel rekening mee dat als je aan elektrische begint en enkele jaren erna toch nog eens akoestische doet, het raar is. De snaren staan bij een akoestische verder uit elkaar en zijn ook minder 'hard', dus dat ken even raar doen (:.
    2) Ik heb een akoestische, één die heel goed speelt, en die heb ik voor €120 kun kopen. Een elektrische is wel duurder denk ik (: Maar het hangt van het merk en de kwaliteit af. 't Kan van €50 naar ver boven de €400 gaan.

    -btw: mijn zusje noemt ook Rani :Y)

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 16:55 ]