• Heeej Moppie's!

    Im Addicted to Make New Series dus Hier komt er weer 1

    het is een Tomlovestory en gaat Congratulations Tom Je hebt het Verziekt voor jezelf,Je zult mij en je Zoontje Lang Niet zien heten en Ik heb een paar Rollen Nodig;

    Vriendin Tom:[BEZET] door Ik!
    BF Van De Vriendin van Tom;
    Vrouw van Bill;[BEZET] door xLovveexTHx
    vrouw van Georg;[BEZET] door Flo
    Vrouw van Gustav;[BEZET] door LOLLIPOPX3

    Btw Tom en Bill zijn 25.en Gustav en Georg 26 en 27
    ................................................................................

    Info Wat ik moet weten;

    Naam;

    Leeftijd;

    Karakter;

    piercing;

    tatoo;

    styl;

    Rol;

    Foto;

    Textje;

    Of je Kids wilt Of niet/Hoe ze heten;


    So dat was Het van de Rollen!

    Ik zeg Nogmaals Ik kies niet de eerste maar de beste die in het verhaal past.
    en als je de rol hebt hoor je het via een PB!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Naam; Rachel
    Leeftijd; 25
    Karakter; Lief,zorgzaam,koppig,gek
    piercing; Onder lip
    tatoo; Kruisje op heup en roos op bovenbeen
    styl; Rock
    Rol; Vrouw van Bill
    Foto; http://www.nu.nl/img.db/819864+s(120!x120!)
    Textje; Hoi ik ben Rachel en ik ben 25 jaar. Een jaar geleden ben ik met Bill Kaulitz getrouwd. Nu zijn we in blijde verwachting van ons eerste kindje. Bill is vaak weg maar schrijft en belt me vaak. Hij is nu al gek op het kleine wezentje dat al 5 maanden in mijn buik zit. Wezijn dus gelukkig getrouwd en hebben lieve vrienden om ons heen.
    Mijn klediningsstyl is rock. Ik ben erg koppig en knettergek. Ook ben ik lief en zorgzaam.
    Of je Kids wilt Of niet/Hoe ze heten; Zwanger van eerste kindje. Wordt een meisje genaamd Roos


    Music is the new sex

    vrouw bill !
    info volgt


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Naam; Tamara



    Leeftijd;24



    Karakter;lief aardig spontaan staat voor iedereen klaar



    piercing; oor en navel en wenkbrauw



    tatoo; engelenvleugels om mijn rug en op mijn rechterboven arm een hartje met een lint love is a secret



    styl; eigen stijl maar lijkt op emo/scene



    Rol; Vrouw bill (A)



    Foto; zie profiel alleen denk dan ff wa ouder ^^



    Textje; hoi ik ben tamara en ik ben 24 jaar, ik hou van bill, hij is mijn leven, ik ben aardig en spontaan, maar dat was ik niet altijd. ik heb een moeilijk verleden gehad. bill heeft me er gelukkig uit gered. en ik hou zielsveel van mijn vrienden



    Of je Kids wilt Of niet/Hoe ze heten; ja(A) 2 meisjes alissaIsa


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    naam: Raquel
    Leeftijd: 24
    Karakter:lief,zorgzaam,betrouwbaar,eerlijk,staat altijd klaar om vrienden te helpen
    Piercing: Navel
    Tatoo: muzieknoot op linkerpols
    Style: eigen
    Rol: Vrouw Bill
    Foto:http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_117f1147468373e4b6920194a099e960.jpg
    Tekstje: Hallo mijn naam is Raquel Kaulitz en ben 24 jaar. Ja je leest het goed ik ben getrouwd met 1 van de beroemde Kaulitz-twins.Maar het maakt me niet uit of Bill nou beroemd is of niet,ik hou om wie hij is en niet om wat hij is. Mijn man Bill en ik zijn heel gelukkig samen en hebben een 2-ling gekregen. Het is een jongentje en een meisje. Het jongentje heet Kevin en het meisje heet Moon. Ik hou ziels veel van Bill en ik hoop dat we voor altijd samen blijven..


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Vrouw van Bill;
    Naam: vertel ik op msn(A),,,
    Leeftijd: in het echt 15 in quiz moet je maar ff kijken.
    Karakter: lief,Aardig,betrouwbaar,zorgzaam, verlegen.
    piercing: navelpiercing,oorbellen
    tatoo: geen.
    style: normaal: strake broeken gewone shirtjes.
    Rol: vrouw van bill
    Foto: http://www.thehollywoodgossip.com/wp-content/uploads/2007/05/high_school_musical.jpg (zij is blond en ik ook. je mag ook andere foto maakt niet uit.als maar blond is(A)..
    Of je kinds wilt of niet/hoe ze heten: tweeling: meisje en jongen,,Isabelle en Tommy.

    xx mii(K)..

    Naam; Renée
    Leeftijd; 21
    Karakter; lief, aardig, spontaan en eigenwijs.
    piercing; navelpiercing
    tatoo; -
    styl; niet echt bepaald iets, wat ik op dat moment leuk vind.
    Rol; vrouw van Gustav.
    Foto; http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg
    Textje; Hee! Ik ben Renée en ik ben 21 jaar. Mijn man heet Gustav en die speelt in de band Tokio Hotel. Ik hou ervan om bij hem te zijn, maar ook mijn vrienden zijn erg belangrijk voor me. Ik heb een kindje samen met Gustav. Een jongetje en hij heet Ryan.
    Of je Kids wilt Of niet/Hoe ze heten; een jongetje dus Brian en ze mag nog wel een kindje krijgen, meisje ofzo en die mag dan Sue heten.

    Naam; Lisa
    Leeftijd; 22
    Karakter; Laat niet over zich heenlopen en bemoeit zich best wel vaak, lief tegen mensen die ze mag & nieuwsgierig
    piercing; tong
    tatoo; /
    styl; casual gemixt met skater xD
    Rol; Vrouw van Gustav
    Foto; http://i129.photobucket.com/albums/p226/Utahk2much/skel3.jpg
    Textje; Hallo, mijn naam is Lisa, ik ben 22 jaar. Ik ben getrouwd met Gustav Schäfer, ja je leest het goed. DE Gustav van Tokio Hotel. Eerst ging het niet zo goed tussen ons omdat hij soms heel erg in zich is gekeerd en ik nogal spontaan ben maar we vullen elkaar nu perfect aan. Ik babbel erg graag, en Gustav is mij grootste steun, ik zou niet weten wat ik zonder hem moest doen.
    Of je Kids wilt Of niet/Hoe ze heten; Ja een jongen; Max en misschien een meisje maar die moeten ze dan nog krijgen; Jessica.

    <3

    Naam; Ilse



    Leeftijd; 25



    Karakter; lief, koppig, eigenwijs, zorgzaam, eerlijk, zeg wat ik denk



    piercing; navel, tong, 4 oorbellen en bovenoor



    tatoo; Ster op linkerpols



    styl; Normaal



    Rol; Vrouw van Gustav



    Foto; http://i304.photobucket.com/albums/nn186/uncoofbe/scenehairstyles.jpg Alleen dan ouder natuurlijk :)



    Textje; Haaii, mijn naam is Ilse, 25 jaar oud en de vrouw van Gustav. Ik houd van paardrijden, dansen, zwemmen, muziek, leuke dingen doen met vrienden en natuurlijk van Gustav! Ik ben erg lief, maar omdat ik nogal snel zeg wat ik denk kan ik soms een beetje bitchy overkomen. Dit bedoel ik dan helemaal niet zo.



    Of je Kids wilt Of niet/Hoe ze heten; Zwanger van de eerste

    Hoor het wel hoop ik :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Naam; Annelies



    Leeftijd; 24



    Karakter; lief, spontaan, vrij snel jaloers



    piercing; tong en neus



    tatoo; 1 op de pols [ster] en halve maan op de enkel



    styl;mezelf



    Rol;Vrouw van Gustav



    Foto; http://hannabeth-fan.com/gallery/albums/ap/hannabeth8.jpg

    Textje;
    Haaii!
    IK ben Annelies, 24 jaar en d vrouw van Gustav. Mijn hoby's zijn paardijdenen dans. Ik hou van muziek, vrienden en natuurijk Gustav. Ik ben momenteel zwanger van een tweeligng! Gustav en ik zijn er helemaal in de wolke van!Een raad eens. De jongens van TH mogen allemaal nonkel zijn. Maar er is toch 1 iemand van wie ik speciaal ietsje meer houd dan van de rest. En die iemand die mag peter worden. De vriendin van Tom mag meter zijn. We hebben het haar al voogesteld en ze vond het fantastisch! Nou, ik he zoals je ziet donkerbruin haar en heb een neuspiercing. Ook 1 door de tong, die heb ik samen met Bill laten schieten. We kennen elkaar al weleen tijdje maar Gstav en ik zijn maar pas van als ik 18 was en hij 20 samen. Maar we houden toch zo van elkaar! Maar nu moet ik echt wel eens gaan want Linda, de vrouw van Bill [Vul jij ff die naam in?], Rachel en ik gaan spullen kopen voor de tweeling!
    Ciaoz(H)



    Of je Kids wilt Of niet/Hoe ze heten; zwanger vn een tweeling [2jongens]

    Naam; Michelle
    Leeftijd; 25
    Karakter;af en toe onzeker! betrouwbaar! beetje raar! probeer er altyd voor iedereen te zijn! ben wel meestal vrolyk! en ik heb meestal iets te snel me woordje klaar liggen en wil altyd het laatse woord hebben! soms arrogant ! maar ik ben wel lief <3 voorderest ben ik best gevoelig! ik hou van discussiies!
    piercing; Tong
    tatoo; 3 sterretjes op me heup!
    styl; Van alles door elkaar!
    Rol; vrouw georg
    Foto; http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/05/ashlee-simpson.jpg
    Textje;
    Heey <3,
    ik ben michelle ben 15 jaar en ik ben getrouwd met Georg Listing! Sinds 13 december 2014, we zijn al bijna 1 jaar getrouwd. We wonen in een klein huisje in duistland. Ik en georg zijn gelukkig getrouwd maar hebben af en toe een hetftige discussie! :(
    xX. michelle listing


    Of je Kids wilt Of niet/Hoe ze heten; geen!

    Ik wil veranderen^^ Ik wil de vrouw van Georg worden. Info heb je al^^


    Music is the new sex

    Mag ik die rol (A)

    Omdat jij ook een rol in mijn Quiz hebt :P

    *kijk boven voor info*xD

    mss vriendin Andreas ? en als dat niet gaat Gustav :]
    Naam;Jolienà



    Leeftijd;21



    Karakter;door ouder te worden , lief , trouw ,zorgzaam



    piercing;/



    tatoo;/



    styl;Scene maar niet té



    Rol;Vriendin Andreas of Gustav



    Foto;brb



    Textje;I know I can be a little stubborn sometimes,I must say, a little righteous and too proud I just want to find a way to compromise 'Cause I believe that we can work things out.



    Of je Kids wilt Of niet/Hoe ze heten;
    2 meisjes: Sofialore & Audrey lauren

    mss vriendin Andreas ? en als dat niet gaat Gustav :]
    Naam;Jolienà



    Leeftijd;21



    Karakter;door ouder te worden , lief , trouw ,zorgzaam



    piercing;/



    tatoo;/



    styl;Scene maar niet té



    Rol;Vriendin Andreas of Gustav



    Foto;brb



    Textje;I know I can be a little stubborn sometimes,I must say, a little righteous and too proud I just want to find a way to compromise 'Cause I believe that we can work things out.



    Of je Kids wilt Of niet/Hoe ze heten;
    2 meisjes: Sofialore & Audrey lauren


    hier is de foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=64552