• Holy crap, alsof die kinderen eerder in de puberteit komen of zo.
    Vroeger toen ik in groep 8 zat (drie jaar geleden) hadden we natuurlijk wel al een beetje hormoontjes.
    Maar whuuuuuuut, ik was niet zo'n geile oversekste barbiepop van 11 hoor!
    Jezus. Gister liep ik langs m'n basisschool en ik zag al die meisjes met jongens knuffelen, een paar jongens gaven een klap op de kont van he meisje... Lipgloss, hakken... What's going on in those heads?

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 22:11 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    yeah , i feel you

    volgens mij hebben ze gewoon de ambitie om als slet bestempeld te worden , ik bedoel .. je bent nog een kind , gedraag je dan ook niet anders jeez

    ik ga nu ook niet echt klagen want ik loop alleen ook nog maar met hakken en draag nogal geregeld make-up maar ik kom 16 ,

    ik bedoel toen ik nog in de basisschool zat speelde ik haast nog met barbie's enzo ..
    (lol)

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 23:09 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Phineas schreef:
    Wtfff. Toen ik in groep 8 zat gingen we nog gewoon met de hele klas op het schoolplein spélen. (krul)

    Hahaha, ja precies. Jongens pakken de meisjes, Diddl-plaatsjes ruilen, tikkertje, verstoppertje, krijt-hinkelen.. Vanalles. Maar niet dát.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    toen ik 11 was speelden we tikkertje op de speelplaats O_o

    mijn moeder zou me vermoord hebben als ik dan al make up en hakken zou dragen


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zie het ook steeds vaker, en ook dat ze gewoon in een hoekje zitten te tongen ofzo echt die kleine snotneuzen snap ik niet


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Zo overdreven ben ik niet (:

    Maarja hoort gewoon bij de leeftijd denk ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hoeveel jaar ben jij misschien in groep 8? (ik woon in België, en bij mij gaat het van het 1ste tot het 6de leerjaar en vanaf dan 1ste tot 6de middelbaar dusja. Wij werken niet met groep zoveel...)

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 16:32 ]

    Ja, ze moeten op hun grote zus/broer lijken :) En het is stoer, je weet zelluf!


    Life is hard and then we die

    Omg, ik draag nu niet een smake-up en ik ben 16.
    Ik snap niet wat die ouders bezielt.

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 16:34 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kikilicious schreef:
    Hoeveel jaar ben jij misschien in groep 8? (ik woon in België, en bij mij gaat het van het 1ste tot het 6de leerjaar en vanaf dan 1ste tot 6de middelbaar dusja. Wij werken niet met groep zoveel...)

    11 of 12


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, ze moeten op hun grote zus/broer lijken :) En het is stoer, je weet zelluf!

    Dat is fucking dope ouwe, je weet zelf man.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kikilicious schreef:
    Hoeveel jaar ben jij misschien in groep 8? (ik woon in België, en bij mij gaat het van het 1ste tot het 6de leerjaar en vanaf dan 1ste tot 6de middelbaar dusja. Wij werken niet met groep zoveel...)

    Ik was 10 in groep 8, want ik had groep 7 overgeslagen maar je was dan 11.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Exercitus schreef:
    Omg, ik draag nu niet een smake-up en ik ben 16.
    Ik snap niet wat die ouders bezielt.

    Volgens mij hè, zijn die ouders alleen maar aan het werk, misschien wel gescheiden.. Probleemgezinnen, I guess.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Iedereen moet sneller volwassen worden tegenwoordig, dus tja?


    We can only learn to love by loving.

    tangly zei op 14 april 2010 - 22:13:

    Het word echt erg, ik vraag me af wat die ouders bezielen om hun kinderen op die leeftijd al zo rond te laten lopen ;x


    Life is more than that you eyes can see

    SweetThing schreef:
    tja.. ze worden steeds ordinairder lijkt het wel...


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.