• Wel, op het nieuwste album van De Kreuners zingt Walter in één van de songs : "Ik pleeg zelfmoord" en dat op een vrolijk toontje. Het nummer noemt trouwens 'Zelfmoord'.
    Veel nabestaanden van mensen die zelfmoord pleegden vinden dit ongepast.

    Wat vinden jullie? Ongepast, of een onbelangrijk kleinigheidje?

    Mensen die er niet tegen kunnen, moeten het gewoon niet luisteren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Iemand wiens familie cholera heeft gaat toch ook niet zeuren over dat liedje van Siske de Rat? Komop, het is niet beledigend bedoeld, mensen moeten zich soms gewoon niet aanstellen.


    Alis volat propriis

    Lagoon schreef:
    Mij boeit het niet :'D

    Ascendancy schreef:
    Mensen die er niet tegen kunnen, moeten het gewoon niet luisteren.


    Let's do this poo

    Nouja het is natuurlijk een rare zin om in een liedje te gaan zingen :') Maar ik vind dat ze dat zelf moeten weten eigenlijk.


    -

    Oh, ik vind het totaal niet ongepast hoor. :'] Ik bedoel, als mensen zich aangevallen worden door een liedje, waar gaat de wereld dan heen?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Voiceless schreef:
    Ongepast..


    Beeeeeeeesje :-)

    ...
    ik zeg maar niets.


    Life is hard and then we die

    Geen mening ;x


    we are radio hysteria

    Ongepast >.>


    make cake, not war

    Verdraagzaamheid ? --' Waar gaat het toch heen met de wereld. Je kan nog geen 'boe' zeggen of er is ergens wel één of andere groep die zich beledigd voelt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Rosario schreef:
    @ Iedereen met andere voorbeelden:
    Waarschijnlijk zijn dat allemaal jongerenbands met niets anders in dat genre.
    De Kreuners is een band voor oudere mensen waar zowat heel Vlaanderen door in de ban was. Hun muziek was altijd leuk en gepast, maar een zelfmoordliedje past totaal niet bij hun en al totaal niet bij de doelgroep van hun muziek. Maar ja, misschien moet ik het eens luisteren.

    I totally agree, ik heb de CD en om eerlijk te zijn vind ik ook echt dat het klinkt zoals jonge honden. Gewoonweg slècht. Had ik er ook helemaal niet van verwacht. =/