• Hee,

    Bill zegt wel dat hij geen Homo is, maar ik denk stiekem van wel. Word daar voor alsjeblieft niet boos op me. Want dat is mijn mening gewoon. Maar ik denk dus dat Bill wel Homo is. Want of hij liegt er over, omdat hij bang is om onze reactie en geen fans wil verliezen. Of hij weet het zelf nog niet en moet nog uit de kast komen... Misschien heeft hij al stiekem wel een vriendje... Want hij heeft wel over en tegen Andreas gezegt, dat hij het mooiste is wat hem ooit is overkomen. Misschien zijn hun wel een stel, maar dat hoeft natuurlijk niet per se zo te zijn. En tegenwoordig begint Bill trouwens ook steeds verwijfder te worden. Hij draagt nou ook al van die rode vrouwenjasjes die heel kort zijn. Dus waarbij je buik zichtbaar is. En dat dragen vaak vrouwen die sexy willen doen of denken te zijn. Maarja, Bill is gewoon sexy! x'D En hij probeert laatst ook een Scene kapsel te hebben, valt jullie dat ook op? Maar dat doet hij niet vaak... Jammer eigenlijk want het staat hem wel! En als jongen zwarte eyeliner enzo dragen, oké, dat is stoer vind ik! Maar hij draagt nu ook al blauwe eyeliner, bijna alleen maar tegenwoordig. Dat heeft hij ook verteld in een inerview, hij is helemaal over de zwarte eyeliner heen. Zegt hij dan hoor. En hij draagt paarse strings.x'3 Whahah! Maar goed... En er zijn trouwens nog veel meer dingen waar door hij tegenwoordig verwijfder is. En aan de ene kant zal ik het ook wel leuk vinden dat hij Gay is, want ik hou van Homo's! Maar aan de ene kant zal ik het ook weer vet erg vinden... Want dan zijn al mijn dromen over mij en Bill dus gewoon gebroken, één grote leugen! Dat is het sowieso al, maar je weet maar nooit. En als hij dan Gay is is er nul komma nul procnt hoop meer! En dat gelt niet alleen voor mij, maar elke Bill fan. Maar als hij daadwerkelijk Homo is wat ik dus denk, dan zal ik er zeker niet minder fan op worden. Denken jullie ook dat hij Homo is...? En stel me gerudt bitte, want ik heb best onrustige gedachten over dit onderwerp, ik zit er heel erg mee...


    <
    33 Xetha


    Scream for mercy!



    Hahahahahahaha


    draagt ie strings o.o leuk seg xD whaha

    maar laat hem lekker homo sijn .. homo's sijn schattig xD


    We can only learn to love by loving.

    Omfg,
    Wat maakt het nou uit dat bill homo,bi of hetro is.
    Zolang Bill maar gelukkig is.
    En het draait nog steeds rond de muziek hé.
    Niet ofdat hij homo is ofzo.

    btw.:Hier zijn al heel veel topic's over


    I need you like a heart needs a beat

    Omg ==' Als die dude geen homo meer is dan weet ik het ook niet meer.
    Hij ís homo, maar mag het van Universal niet zeggen omdat dat de band wel eens ten onder zou kunnen helpen.
    God =='


    Bored.

    Omg ==' Als die dude geen homo meer is dan weet ik het ook niet meer.
    Hij ís homo, maar mag het van Universal niet zeggen omdat dat de band wel eens ten onder zou kunnen helpen.
    God =='


    idd

    weetje xD
    als ie uit de kast komt ontstaat er massa zelfmoord en dan wil iedereen andreas killen omdat se hem verdenken van het bill's liefje sijn xD


    We can only learn to love by loving.

    Wa maakt het uit??


    I need you like a heart needs a beat

    Als hij gelukkig is zal het me niks uitmaken x'D
    Naja zelf denk ik het ook maar Bill kan gewoon niet uit de kast komen. Zo zit het:
    De fans van Tokio Hotel zijn voor het grootste gedeelte jonge meisje die helemaal voor Tom&Bill gaan. Als Bill uit de kast zou komen is universal bang dat ze veel fans zullen verliezen en ze zo aan het eidn van hun latijn zullen wezen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jezus he ! wat maken jullie je druk !!!!

    als Bill nou Homo is of Hetro dat maakt hem toch niet anders !!

    hij moet toch gelukkig zijn!!

    ik vind dat fans zich nu echt teveel met hun gaan bemoeien ik bedoel laat hem lekker verliefd op die gene zijn ook al is het een meisje of een jongen hij blijft DE BILL VAN TOKIO HOTEL (A)


    mynmening


    just love me !

    Liefde is iets moois.. Iets Bijzonders.. Dus wat maakt het uit of hij op meisjes of op jongens valt? Als Jongens hem gelukkiger maken, dan welk meisje dan ook, hebben wij dat toch maar de accepteren?
    En wat dan nog als maar weinig mensen dat doen, De echte fans zullen het wel respecteren.
    en hij verandert echt niet omdat hij homo zou zijn hoor..


    Maar Toch, Bill is geen Homo


    Tom and Georg could write a bad romance.

    jezus he ! wat maken jullie je druk !!!!



    als Bill nou Homo is of Hetro dat maakt hem toch niet anders !!



    hij moet toch gelukkig zijn!!



    ik vind dat fans zich nu echt teveel met hun gaan bemoeien ik bedoel laat hem lekker verliefd op die gene zijn ook al is het een meisje of een jongen hij blijft DE BILL VAN TOKIO HOTEL


    AMEN! Bill kaulitz= bill kaulitz en dat blijft hij altijd toch? Dus boeie als hij gay is of niet.. en trouwens, hij heeft ook een privé-leven, dus laat hem lekker doen wat hij wil.

    (Mijn Mening (A)(A))


    I'll Dry the tears You Hide :3

    miss is die wel geen homo haha wie weet

    voor ons een raadsel voor hem een weet :P

    zelf heb ik ook geen idee :P

    xx

    Misschien is-ie het wel.
    Maar weet hij het zelf nog niet. =)


    we were young but we were blind.

    (...)

    AMEN! Bill kaulitz= bill kaulitz en dat blijft hij altijd toch? Dus boeie als hij gay is of niet.. en trouwens, hij heeft ook een privé-leven, dus laat hem lekker doen wat hij wil.

    (Mijn Mening (A)(A))



    YEAAAHH !!

    zelfde gedachtee (A)(H)


    xx


    just love me !

    whatever alsof iemand van ons hem kan krijgen >.<

    maar ffomdat ik wil zeiken (A)
    iedereen loopt altijd te zeiken als iemand Bill homo noemt, maar wat doen jullie zelf?


    Tom and Georg could write a bad romance.