Baha, ik had zo google maps nodig om de afstand tussen twee amerikaanse steden te zoeken - ofja, in tijd dan. En ik kwam zo op South Broadway & Thames Street in Baltimore en ik besloot een beetje in te zoomen en nu heb ik helemaal ingezoomd op een madam haar hoofd. :'D Haha ik vind het echt grappig. Maar aan de andere kant, privacy?
-
16 april 2010 - 12:17
0
16 april 2010 - 12:21
0
Dat kan toch niet. De sateliet-zoom zerkt helemaal niet zó krachtig. En mensen staan er niet op

everything you imagined, and more...
16 april 2010 - 12:26
0
Godfather schreef:
Dat kan toch niet. De sateliet-zoom zerkt helemaal niet zó krachtig. En mensen staan er niet op
Ik ga er niet om liegen hoor.16 april 2010 - 12:49
0
Godfather schreef:
Die zoom werkt wel krachtig hoor, gisteren kon ik er bijna een nummerplaat van een rode auto op lezen. :')16 april 2010 - 12:53
0
16 april 2010 - 12:56
0
Relax schreef:
Arme vrouw,
wie weet is het de moeder van Alex?
Ik dacht er ook over, maar er liep een uk bij haar, dus ik dacht neh, kan niet. :'D16 april 2010 - 13:01
0
VersaEmerge schreef:
(...)
Ik dacht er ook over, maar er liep een uk bij haar, dus ik dacht neh, kan niet. :'D
Misschien een neefje of nichtje, of een buurtje? Haha, neen. Weet ik veel. :'D16 april 2010 - 13:02
0
16 april 2010 - 13:10
0
Pliena schreef:
Ghéhe coooool. Ik wist niet dat dat kon!
Idd zo krachtig wist ik niet (':You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.
16 april 2010 - 13:15
0
Prodigy schreef:
(...)
Die zoom werkt wel krachtig hoor, gisteren kon ik er bijna een nummerplaat van een rode auto op lezen. :')
ja idd, ik heb net even geprobeerd, zie hier de auto die in Santa Monica reed ! en zijn nummerplaat is dus degelijk zichtbaar.
De grijze auto en zijn nummerplaatYou collect mistakes like they’re postcards from exotic places.
16 april 2010 - 14:05
0
Pliena schreef:
Ghéhe coooool. Ik wist niet dat dat kon!Happiness hit her like a train on a track