• Héllo.

    Iedereen haat me hier op Quizlet, maar niemand durft het te zeggen tegen me. (huil) Ja, dat zei puuup -ik laat haar anoniem blijven-.

    Dus wie haat me allemaal? Ik zal niet boos worden. (krul)

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 19:21 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Hoezo zou ik jou moeten haten ?


    wth.

    Ik haat jou.(flower)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik liebt jou.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik haat jou héééééééél erg(cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tanyaaa D: Waarom maak je dr een topic over? :3 maar ik haat je niet, like I said (flower)

    xLilian schreef:
    Hoezo zou ik jou moeten haten ?

    Wacht, ik zal haar lijst opnoemen. Omdat ik ugly ben, kinderachtig en dom ben. Omdat ik van België kom, en zo verder.


    Some people make the world special just by being in it

    Goed dat ik je ken om je te haten :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik ken je niet echt, dus kan ik je ook niet haten,want ik heb geen reden tot haten ;3

    Eloquently schreef:
    Tanyaaa D: Waarom maak je dr een topic over? :3 maar ik haat je niet, like I said (flower)

    Omdat ik het grappig vind ;D


    Some people make the world special just by being in it

    Ferb schreef:
    (...)
    Wacht, ik zal haar lijst opnoemen. Omdat ik ugly ben, kinderachtig en dom ben. Omdat ik van België kom, en zo verder.

    Ja dat vind ik best dom? Wat zitten -dit doelt niet alleen op Bo maar ook op andere- sommigen hier te zeiken dat Belgen kut zijn? Like, hoe kunnen zij dat weten als ze zelf niet eens in België wonen of zo? Srsly

    Ik heb dat lijstje gelezen, en oeh; ik ben ook dom want ik ben een vriend van jou.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik jou niet,zoals ik al eerder zei.(: (flower)


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ken je amper, hoe zou ik je dan kunnen haten? (krul)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ferb schreef:
    (...)
    Wacht, ik zal haar lijst opnoemen. Omdat ik ugly ben, kinderachtig en dom ben. Omdat ik van België kom, en zo verder.


    Ikben ook van België ;p & of ze me haten, geen idee ;p . Gwn niets van aantrekken ;D


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    IK HAAT JE.-cry-
    Nee grapje, ik vind je grappig.(krul)


    Smiling but close to tears.