• Ik ben er vandaag achter gekomen, dat mijn Engelse docent vroeger in een band speelde; San andreas
    Maar ik vind het zo grappig, want hij is echt heel erg beschaafd en netjes enzo.
    Het is die jongen met die gele gitaar, helemaal links

    Ik vind hun muziek echt bagger, maar het is gewoon grappig om je leraar zo te zien xD

    Edit
    Ze hadden ook in de UK een tour, dus ze waren opzich 'best bekend'
    Hier kun je mijn Engelse docent beter zien; bij 0:56 zie je hem & tussen 2:11 en 2:20 zit hij in het midden

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 16:14 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Haha ik zou zoiets toch wel vet vinden :'D


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ik vind de muziek ook vreselijk, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lagoon schreef:
    Ik vind de muziek ook vreselijk, haha.

    De muziek is indd niet echt geweldig, maar om het nou vreselijk te noemen denk ik van... nah :'D Moet eens een duidelijk nummer horen


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Fantasque schreef:
    (...)
    De muziek is indd niet echt geweldig, maar om het nou vreselijk te noemen denk ik van... nah :'D Moet eens een duidelijk nummer horen


    Nou, ik heb meerdere nummers gehoord, en ik vind het echt kut slechte muziek:X


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    haha

    -grappig-


    ---

    Haha, lol, ze sucken best wel _O_ Maar het is altijd leuk als je leraar of zo in een band speelt ;3 check ; 1.15 of zo is mijn gitaar leraar :Y)

    Aaait ik wou dat mijn leraren een interessant verleden hadden, ze zijn gegroeid in buisjes tot ze 134 waren en creepy toen mochten ze les gaan geven -.-


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    ahahahaha
    lijkt me leuk als een leraar zo'n verleden had
    Geweldig


    happy girls are the prettiest girls

    Holy Shit. Een soort stage leraar die bij ons wel een Engels gaf speelt/speelde ook in een band die San Andreas heet :'D Die's nu weg ):
    edit:
    Ik heb het filmpje ff bekeken, en volgens mij is het de zelfde hoor haha XD Heet hij toevallig Mol van zijn achternaam? (A)

    [ bericht aangepast op 24 april 2010 - 10:58 ]


    Caution first, always.

    Cyclops schreef:
    Holy Shit. Een soort stage leraar die bij ons wel een Engels gaf speelt/speelde ook in een band die San Andreas heet :'D Die's nu weg ):
    edit:
    Ik heb het filmpje ff bekeken, en volgens mij is het de zelfde hoor haha XD Heet hij toevallig Mol van zijn achternaam? (A)


    Omg, ja!
    Zijn naam is Robert Mol(cat)
    Okee, dit is echt heel toevallig..


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dude, respect voor jouw leraar :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ghehe mijn vroegere leerkracht van Latijn speelt in een bandje.
    Astroladies :Y)

    [ bericht aangepast op 25 april 2010 - 17:30 ]

    Haha coooool ;D. Mijn geschiedenis leraar speelt ook in een band: Tarball. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Lagoon schreef:
    Ik vind de muziek ook vreselijk, haha.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Lagoon schreef:
    Ik vind de muziek ook vreselijk, haha.

    Bij mij spelen 3 leerkrachten in een bandje.