• Ik heb al heel lang zin in een bandshirt, maar ik kan maar geen goede webshop vinden. Het liefst een NL site, maar een Engelse mag ook, mits je kan betalen met creditcard. En het liefst niet van die unisex bandshirts, maar wel een beetje getailleerd :'D Weet iemand 'n goede webshop? :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Large, Attitude Holland... :3

    Voor de rest, ik koop ze altijd bij concerten.


    Destroy what destroys you.

    Large? Die heeft voor vrouwen.


    Your make-up is terrible

    Meh, op die websites hebben ze niet de bands die ik zoek :C


    "I shut my eyes in order to see.'

    Large.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    De sites van de band zelf? Zo doe ik het meestal, of op een concert.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    eBay blijft mijn favoriet. Je kunt gewoon heel makkelijk betalen met PayPal en je vindt praktisch altijd iets wat je zoekt. Je hebt ook een Nederlandse eBay, maar dat gaat volgens mij niet via creditcard :c


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Large.nl heeft van sommige bands hele mooie girlies (:


    Caution first, always.

    Attitudeholland.nl en large.nl ja... meer weet ik niet.
    Bij concerten kan je meestal ook aardig wat kopen en ze zijn nog origineler.
    verder kan je als bijvoorbeeld Hema een print op je t-shirt bestellen van een band.
    Succes met zoeken (:


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik typ gewoon bij google in de band waarvan ik de shirts wil hebben lol.


    persoonlijk vind ik bandshirts niet zo vrouwelijk, maar dat terzijde,,

    De meeste bands hebben geloof ik wel een webshop die een uitgebreider assortiment heeft dan winkels als attitude/large.
    Ook zijn er in A'dam meerdere winkels die badshirts verkopen.


    The night is dark and full of terrors.

    Stormborn schreef:
    persoonlijk vind ik bandshirts niet zo vrouwelijk, maar dat terzijde,,

    De meeste bands hebben geloof ik wel een webshop die een uitgebreider assortiment heeft dan winkels als attitude/large.
    Ook zijn er in A'dam meerdere winkels die badshirts verkopen.

    Het gaat er ook niet om of ze wel/niet vrouwelijk zijn :Y) Ze worden ook aangeboden bij de damesmode, iets getailleerder, dus. Ik zoek ook niet om 'n superstrak bandshirtje, heb ze 't liefst een beetje ruim en oversized, zolang het maar niet zo'n hoge kraag heeft en wel 'n beetje model heeft.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zoals bijna iedereen zegt: Large


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Welke band is het?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?