• Kijk,

    de laatste tijd voel ik mij eg slecht en heb ook keiveel ruzie met mn ma en broer en ja mn broer is nogal agressief :S

    Ik voel me alleen veilig bij mn pa maar die zie ik maar 1 keer om de 2 weken(huil)

    Iemand dii hetzelfde meemaakt? :$
    Of gewoon iemand dii mij wilt helpen...

    Wnt ik hou et eg niet lang meer vol :(

    Xx


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    Ik haat dit onderwerp.
    Ervaring hebben is niet leuk.
    Geloof me meisje, dat is niets vergeleken met mensen die echt geslagen/mishandelt worden.
    Ik wil je graag helpen, maar helaas heb ik alleen ervaring met extreme gevallen.


    I recycle my thoughts.

    Ik haat dit onderwerp.
    Ervaring hebben is niet leuk.
    Geloof me meisje, dat is niets vergeleken met mensen die echt geslagen/mishandelt worden.
    Ik wil je graag helpen, maar helaas heb ik alleen ervaring met extreme gevallen.


    meisje, heel mn lichaam staat vol blauwe plekke en brandwonden :S

    is dat miss extreem genoeg?(huil)


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    (...)

    meisje, heel mn lichaam staat vol blauwe plekke en brandwonden :S

    is dat miss extreem genoeg?(huil)



    Oei O.o ?



    owjaa, graag gedaan trouwens (A)


    en Hoi Eva (A)

    (...)

    meisje, heel mn lichaam staat vol blauwe plekke en brandwonden :S

    is dat miss extreem genoeg?(huil)


    Ooh o_O. Dan zou ik naar de kinderbescherming/politie gaan. Dat kan gewoon echt niet.


    I recycle my thoughts.

    (...)

    Oei O.o ?



    owjaa, graag gedaan trouwens (A)


    en Hoi Eva (A)

    Hoi Eeeeeeeeeeeevy


    I recycle my thoughts.

    tuurlijk wil ik je helpen!!!!:O

    ik vind het echt erg voor je (huil)
    ma kijk je ouders zijn dus gescheiden niet?
    je kunt toch aanvragen om je pap meer te zien? men bf haar ouders zijn ook gescheiden en ze vragen steeds de mening van de kinderen van het gescheiden koppl dus als jij nu co-ouderschap ofzo vraagt? of da rollen omdraait dat je meer bij je pa bent dan bij je ma

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tuurlijk wil ik je helpen!!!!:O

    ik vind het echt erg voor je (huil)
    ma kijk je ouders zijn dus gescheiden niet?
    je kunt toch aanvragen om je pap meer te zien? men bf haar ouders zijn ook gescheiden en ze vragen steeds de mening van de kinderen van het gescheiden koppl dus als jij nu co-ouderschap ofzo vraagt? of da rollen omdraait dat je meer bij je pa bent dan bij je ma

    Xx


    Heeft mn pa al ens geprobeerd ma da wilt mn ma nii en de rechter kiest meestal vr de ma e :S


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    WOW Ö
    Neem iemand anders in vertrouwen, bijv. een goede vriendin, je mentor, weet ik veel, iemand bij wie je je veilig voelt. Misschien kan die je dan helpen, of eens met je ouders en broer gaan praten.
    Succes meid!..
    Xx. <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Praten is een van de beste dingen die je kunt doen. En niet schreeuwen als ze even niet luisteren, kweet niet of je dat doet, maar ik zeg het effe.
    En je broertje, misschien moet je moeder eens met hem praten.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Wow! Wat erg! Er moet echt iets gebeuren!
    Het is toch niet gezond dat je broer je dit aan doet? Heeft hij geen stoornis ofzo? Ik denk dat je het beste via school een afspraak kunt maken met Jeugdzorg of de kinderbescherming. Ik snap echt dat je niet wilt dat je broer naar de gevangenis moet, maar in dit soort situaties moet je eerst aan jezelf gaan denken. Jij bent hier het slachtoffer, en hij is verkeerd, het is juist logisch als je er iets tegen doet, want dit kan zo niet langer.
    Kun je écht niet bij je vader gaan wonen? Na je zoveelste leeftijd mag je daar toch zelf voor kiezen? En als dat niet kan aanvraag voor uit huis plaatsing ofz? Iemand zei ook een keer iets in de trant van dat je na je 15de kun je onder begeleiding op jezelf gaan wonen, als je gezinsituatie niet door de beugel kan, geloof ik.
    Maar het belangrijkste is denk ik dat je dit in ieder geval aan íemand vertelt, zolang je niks zegt, gebeurt er niks, behalve dat het slechter wordt.
    Ik vind het echt super erg voor je en wens je megaveel sterkte.
    x.


    Mew <3

    Heey,Ik heb dat ook gehad..Bijna elke dag ruzie met mijn broer..Ruzie met mijn ouders:OMaar ik kan je misschien helpen..Als je het fijn vindt mag je best je msn sturen via pb..En dan kan ik je misschien helpen;)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Haaii
    Allereerst vind ik het supererg wat je broertje allemaal doet. Maar dan moet ik weer zeggen dat ik dat ook heb met m'n zusje. Die is ook nogal agressief. Weetje, ze heeft ooit eenkeer vel van m'n wang afgekrabt omdat ze d'r zinn niet kreeg. En de dag erna ben ik en een übergrote wond naar de school. En mn, daar werd ik ondervraagt niet mooi meer! IEdereen van :OMg wat is er met jou gebeurt! Wat heb jij op je wang! En dan over de ouders, ik heb dageliks ruzie met ze dus kan ik mee leven met jou.

    xxx