• Ik vond echt een supergeinige site: Onzinclopedia. Het is serieus de meest onzinnige site ever. Het is een soort wikipedia maar dan met onzin. Je kunt er ook op zoeken en als je dan bijvoorbeeld zoekt naar cavia's krijg je dit:

    Oorsprong
    Het gerucht gaat dat het Guineese Biggetje van oorsprong een kruising is tussen een konijn, een aap, een biggetje en een verre voorvader van Kabouter Plop. Ze zijn echter van het continent Europa naar Corsica en vandaar naar Azië en later Afrika overgewaaid, alvorens zich daar te vestigen. De eerste Guineese Biggetjes maakten gebruik van primitieve stenen werktuigen voor de landbouw en waren uitstekende jagers met pijl en boog.

    Kenmerken
    De Guineese biggetjes is een raar soort mensen. Ten eerste hebben deze haar op heel hun lijf, wat zeer opvallend is, aangezien dit bij de meeste mensen niet voorkomt. Verder bezitten ze twee grote tanden aan de voorkant van hun mond, ook een geheel unieke eigenschap van dit ras mensen. Ook hebben deze mensen in plaats van handen iets anders: een team van geleerden onder leiding van Piet Apengras buigt zich nog steeds over de kwestie wat het wel betreft. In elk geval bezitten deze lichaamsdelen scherpere, langere nagels dan die van de andere menselijke rassen. Sommige zien hierin verwantschap met het duivelse wezen de Kat.


    Even nog een voorbeeld:

    Artikel van de week
    De ligging van Azkaban.
    “HUUUUUUUUU!!!”
    ~ Ontslagen Dementor over zijn vervlogen tijd in Azkaban.
    Azkaban is een privégevangenis van de PVV voor "onnuttige allochtoontjes die iets vekeerd hebben gedaan" in op te sluiten.


    Geniaal toch?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 16:03 ]

    Ik heb op zo'n site ooit iets opgezocht over polo (met paarden) voor Cambridge Engels. Toen werd er een lulverhaal opgehangen dat polo is ontstaan doordat een boosaardige keizer graag met mensenhoofden basketbal speelde, maar omdat deze niet goed stuiterden besloot hij ze met een stok te gaan meppen. Daarna speelde hij hetzelfde spel te paard en zo is polo ontstaan :'D (of iets in die trant)

    Ik vind het wel een amuserende site, om eerlijk te zijn. Hoe komt men er toch op...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Okay die site is geniaal. je moet eens 'parkeren' zoeken


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Haha, geniaal!


    26 - 02 - '16

    Whinging schreef:
    Okay die site is geniaal. je moet eens 'parkeren' zoeken


    Looooool :'D
    Geniale site.
    Moet je 'zwemmen' eens opzoeken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lol, dat verhaal over Azkaban is geniaal x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik had 'Limburg' ooit opgezocht en ging helemaal plat (:


    Take risks and conquer your fears.

    Panda's zoeken op hun twintigste een partner uit tussen hun leeftijdsgenoten. Als ze hiervoor geen geschikte panda vinden, zijn yaks, witte tijgers of Tibetanen ook goed. Dat heb je nu eenmaal met hippies. Als ze een partner hebben, duiken ze elke zaterdag met hem of haar "in bed". Dit resulteert in zwangerschappen, die gemiddeld vijf maanden duren. Na deze vijf maanden baart het vrouwtje, mannetjes kunnen nu eenmaal niet baren, een of twee welpen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zoek Justin Bieber eens op. Haha XD


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    De snor is een hulpmiddel om te kunnen fietsen zonder zelf inspanning te verrichten. Fietsen met een snor worden doorgaans snorfiets genoemd. Ze worden voornamelijk gebruikt door oude omaatjes, net als scooters.


    Een paus heeft een aantal belangrijke eigenschappen: hij is mannelijk, hij is erg oud, oerconservatief en draagt graag jurken. Dat laatste is belangrijker dan het feit of hij het katholieke geloof aanhangt en is nodig om lange preken te overleven als hij hoge nood heeft, want pampers zijn immers verboden. Van geloof kun je immers afvallen, waaruit blijkt dat je er ook op kunt vallen. Een jurkenfetish is, zoals algemeen bekend, aangeboren. Aangezien de kerk toch ook wat vrouwelijke trekjes wil laten zien heeft men besloten de paus te selecteren op zijn voorliefde voor jurken. Dat laatste moet gezien worden als een sterk gebaar van emancipatie binnen de katholieke kerk.


    Geniaal!


    26 - 02 - '16

    Roos, ik raad je ernstig aan om "Sherlock Holmes" eens in te tikken :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    http://oncyclopedia.net/wiki/Azkaban


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ElfCitadel schreef:
    Lol, dat verhaal over Azkaban is geniaal x'D


    "Gers Pardoel bij zijn veroordeling tot levenslang in Azkaban."
    En dan die foto erbij, hahaha.


    Tell me about it, stud.

    Mijn God, Balkenendeman.... :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit artikel in combinatie met dit filmpje en je gaat dood van het lachen x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    " Badman, wiens naam in slordige biografieën ook wel eens als "Batman" wordt gespeld, is de superheld van het sanitair. Geen badkuip zo vermist, of Badman vindt ze! "


    26 - 02 - '16