• ..Een koekje.(krul)

    Want je hebt van die koekjes, en die heten 'Marleentjes' en daar ben ik naar vernoemd ja.:Y)
    En mijn teddybeer heet Mireille, vernoemd naar *tromgeroffel* Mireille.=3 -Duo-

    Waar zijn jullie naar vernoemd?(cat)

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 15:50 ]


    everything, in time

    Mijn moeder wilde me Pascal noemen, maar toen werd er voor mij ineens iemand geboren die ze Pascal noemde, en toen vond ze het niet meer mooi. ;$
    Toen wilde ze me Esmee noemen maar dat vond mijn vader niet mooi, dus dat is nu mijn tweede naam.
    En toen noemde ze me Larissa want dat vonden ze allebei mooi.
    Niet echt naar iemand vernoemd dus, gewoon zo ongeveer de enige naam die allebi mijn ouders moooi vonden. :]


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Nergens naar. ;3


    hoi, jij bent leuk.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 8:38 ]

    Samantha Fox, de zangeres.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben vernoemd naar allebei mijn oma's. Maar mijn laatste naam, Elisabeth was een vrije keus, geen idee waar het vandaan komt.
    Waar Lyske vandaan komt weet ik ook eigenlijk niet..:S
    Ik heb dus eigenlijk 4 namen...


    The grass is not always greener on the other side

    Naar allebei m'n ouders en hoe ze erop kwamen...
    Ze keken naar die Funniest Home Video's en zagen een meisje van 4 tegen een boom of een paaltje opfietsen en toen riepen die ouders: "Anneleen!" en toen dachten mijn ouders he die naam bestaat wel dan noemen we haar zo :')


    dream, dare, fly!

    Ik zou het niet weten :x
    Volgens mij vonden ze mijn naam gewoon mooi.


    Never run out of reasons to smile...

    ANNExROCKT schreef:
    Naar allebei m'n ouders en hoe ze erop kwamen...
    Ze keken naar die Funniest Home Video's en zagen een meisje van 4 tegen een boom of een paaltje opfietsen en toen riepen die ouders: "Anneleen!" en toen dachten mijn ouders he die naam bestaat wel dan noemen we haar zo :')

    Haha, dat is leuk!(=

    Maar ik vind stiekem die van mij het leukst. Wie vernoemd zijn kind nou naar zijn favoriete koekje?x)


    everything, in time

    naar mijn oma. ;x


    Life is a beautiful struggle

    Geen flauw idee.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Mijn oma.


    -

    Ik ben vernoemd naar de zus van het oppaskindje van mijn tante die uiteindelijk mijn meter is geworden. :Y)

    Amante schreef:
    Ik zou het niet weten :x
    Volgens mij vonden ze mijn naam gewoon mooi.


    it's so empty living behind these castle walls

    ehm... mijn voornaam is gewoon random.
    Maar om de één of andere reden heb ik een tweede naam (niet gedoopt ofzo) en die is Anna (O,o vreselijkheid)
    En dat is dus naar mijn oma's (de ene heette Anna en de andere heete Annie xD)

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 15:01 ]


    Alis volat propriis

    naar friendly wendy uit ja je raad het al peter pan¬¬


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen