• Een kat in een dierenkliniek Marseille heeft blijkbaar geleerd hoe hij uit zijn kooi moest breken. Ze vroegen zich daar al een tijdje af hoe het hem lukte om steeds te ontsnappen en hondensnacks te eten dus ze hebben een filmcamera neergezet om het te filmen. Zo kwamen ze erachter dat de kat de grendel kon openen. Hij doet het ook razendsnel, in een paar seconden. Zo awesome n.n


    quidquid excusatio prandium pro

    Super gaaf! ''Een paar secondes''? Sowieso een minuut. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 21:09 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ah, wat leuk om te zien. Ziet er echt schattig uit. Je ziet dat er echt een handigheid in komt. (krul)

    Nu moet ik opeens denken aan de film Cats & Dogs hehe. Super awesome!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wat een awesome kat!
    Mijn kat kan de deur ook openen, alleen niet als de klem erop zit.


    26 - 02 - '16

    Ah, dat is echt heel awesome!
    Mijn katten kunnen dat niet hoor, hahah. D: Overigens wel een mooie kat is het, ik wil ook wel zo'n kat! c:

    Awh, wat lief. Hij doet zo zijn best voor vrijheid en dan toch moet hij weer opgesloten worden.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ach, wat een schatje!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat een kat dat kan is verrassend, mijn kat kan nog niet eens de deur opendoen als die op een kier staat.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Timbaa schreef:
    Super gaaf! ''Een paar secondes''? Sowieso een minuut. :Y)

    Je hebt niet de hele video afgekeken, blijkbaar. Er worden twee momenten laten zien. Het eerste moment deed hij er maar een half minuut over en het tweede twintig seconden, ongeveer. Dus niet een minuut, nee.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 11:55 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Awesome :)
    Zo zie je maar weer dat dieren eigenlijk heel slim zijn :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Pretty awesome.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Opinio schreef:
    (...)
    Je hebt niet de hele video afgekeken, blijkbaar. Er worden twee momenten laten zien. Het eerste moment deed hij er maar een half minuut over en het tweede twintig seconden, ongeveer. Dus niet een minuut, nee.


    + Wat een schattige kat. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh my, that's one awesome kitty cat.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ah, echt schattig! Doet me denken aan de kat van mn vriendin, die kan namelijk net zoiets. Die kan namelijk met een speciaal trucje vanaf buiten door het luikje, al hoort dat niet te kunnenxD


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dat vind ik nou gaaf. Ik ken een poes die zelf de deur open kan maken, maar een slot aan de buitenkant is wel een stukje lastiger..