• als eerste: sorry ik wist totaal niet waar ik deze moest plaatsen!!!

    Maar k heb voor me verjaardag (9 juni pas:P) een fotocamera gekregen! nog nooit omgegaan met zo'n ding en weet er ook niks vanaf.
    maar ik weet dat ik ermee kan filmen en dat ik micorofoon aan heb staan! dus..ik ga filmpen..en kijk hem terug..en hoor het geluid niet!! hoort dat? dat je het alleen kan horen wanneer je hem op de pc neer zet?!

    xxx

    nee, dat is inderdaad niet normaal (': een vriendin haar camera had dat ook, maar die was dan ook kapot. ;s


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    nee, dat is inderdaad niet normaal (': een vriendin haar camera had dat ook, maar die was dan ook kapot. ;s

    dat meen je niet?! kan ik dus gewoon terug:S lekker is dat:S wilde vandaag foto's maken omdat een bekend iemand hier in de buurt komt:S

    De mijne heeft dat ook, en dat is waarschijnlijk niet normaal, maar ik film alleen als het nodig is -dusbijnanooit-, dus vind ik het niet zo erg als ik het pas kan horen als ik het op de pc zet..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    xLovveexTHx schreef:
    (...)
    dat meen je niet?! kan ik dus gewoon terug:S lekker is dat:S wilde vandaag foto's maken omdat een bekend iemand hier in de buurt komt:S


    Ja, ik meen het. Maar die vriendin kon ze ook wel niet horen op de computer, ofja, dan kwam er zo een vaag gepiep ;s Probeer ze anders eens op de computer af te spelen? En ehm, foto's trekken lukt toch wel? Of niet?


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ja, ik meen het. Maar die vriendin kon ze ook wel niet horen op de computer, ofja, dan kwam er zo een vaag gepiep ;s Probeer ze anders eens op de computer af te spelen? En ehm, foto's trekken lukt toch wel? Of niet?


    ja foto's lukt wel jaa!!
    Daar ben ik gelukkig blij mee!!
    maar filmen vind ik ook altijd handig bij concerten ofzo!!
    Maar ga ze eens proberen op de computer te ztten vanmiddag en dan hoor ik het wel of hij het doet!! en anders maar terug!!

    Had ik eerst ook,
    merkte toen pas dat het geluid op mijn camera uit stond.


    TOMADDICT. <3

    BROWSEBEAT schreef:
    Had ik eerst ook,
    merkte toen pas dat het geluid op mijn camera uit stond.


    haha nee die heb ik toch echt aan:D

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    haha nee die heb ik toch echt aan:D


    dat is dan best wel vreemd. 0o.

    Gewoon mee terug gaan. Misschien weten die dudes in de winkel er wel iets van. :Y)


    TOMADDICT. <3

    BROWSEBEAT schreef:
    (...)

    dat is dan best wel vreemd. 0o.

    Gewoon mee terug gaan. Misschien weten die dudes in de winkel er wel iets van. :Y)


    jaa idd! maar ga vandaag wel ff foto's mee maken!! en die gelijk op pc zetten voor hij weg gebracht word!!
    en filmpje proberen te maken en kijken wat hij op de pc doet:P
    hoop dat hij het dan wel doet!! anders kan ik weer wachten op me cadeautje:S

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    jaa idd! maar ga vandaag wel ff foto's mee maken!! en die gelijk op pc zetten voor hij weg gebracht word!!
    en filmpje proberen te maken en kijken wat hij op de pc doet:P
    hoop dat hij het dan wel doet!! anders kan ik weer wachten op me cadeautje:S


    Op de PC moet ie t toch wel doen?
    I mean, komop. alsie het daar niet op doet, dandan
    is er echt iets goed mis met dat ding.


    TOMADDICT. <3

    BROWSEBEAT schreef:
    (...)

    Op de PC moet ie t toch wel doen?
    I mean, komop. alsie het daar niet op doet, dandan
    is er echt iets goed mis met dat ding.


    Idd daarom!!
    dus ik ga vanmiddag dat maar ff proberen! als hij het op pc wel doet,heb ik er niet zo'n problemen mee:P

    Dat is normaal hoor (: Dat heeft de mijne ook.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nou..ik ben opgelucht:D
    me cadeau hoeft NIET terug:D ik heb vanmiddag filmpjes gemaakt van Wesley:D en op computer hoor je gewoon het geluid:D gelukkig maar:D

    Op de computer hoor je het inderdaad ^^


    Life is hard and then we die

    lol :')
    Ik heb een Sony Cybershot DSC-HX1 die filmt in 1080p fine HD 8D
    Maarja.
    Ik had dat niet o:


    all I want for christmas is a girlfriend