• Ik liep vandaag op school langs zo'n scherm met de roosterwijzingen en zo. En toen stond er dat Kelvin van X-Factor bij ons op school op ging treden. Want hij zat namelijk eerst bij ons op school. :Y)

    Ik weet nog niet of ik ga kijken, maar ik vind dat best wel grappig, want Martijn Lakemeier zit ook bij ons op school, en eerst ook zo'n gast die in Spangas speelt ;'d

    Hebben jullie ook beroemdheden op jullie school? XD


    Caution first, always.

    Uhmm Wendy Van Dijk heeft op onze school gezeten [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    nah. nee, vind ik best jammer. maar ook weer niet, omdat je anders daar weer gezeur en zo over krijgt x;

    het kan zijn dat Waylon/Hansen Tomas op mijn school heeft gezeten...

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 15:32 ]


    Destroy what destroys you.

    Josje van K3 zat bij mij op school, haar ouders wonen nog steeds hier in dit stadje. Dus toen hebben ze hier een tijdje terug opgetreden, was wel grappig, ze zijn echt lief :3


    Scream for mercy!

    Laurens Wauters van X-Factor is de broer van een lerares op mijn school x3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Veel winnaars van sporten die bij mij op school de LOOT hebben gedaan :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Marco Borsato zat op mijn school. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Niet dat ik weet, maar op de basisschool hadden wij een juf, en die broer is Erik van der Hoff. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Aaaaaah.. Das super cool dat Kelvin komt optreden.. Maar bij ons op school heeft absolutely nobody of any famouslevel op school gezeten..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Moi.(cat)

    Nee. -cry-
    Alleen wel héél veel mooi zingende mensen, enzo.(krul)


    Smiling but close to tears.

    René Klein zat bij ons op school, die zat in zo een bandje van jetix, Jewelz&Spikez ofzo.


    Life is hard and then we die

    Niet echt op school. Maar min nicht werd het 1ste seizoen derde bij X-factor met haar groepje. (Nouja,,, aangetrouwde nicht (A))


    SLOAN.

    Die pianist van Paul de Leeuw, Cor Bakker, zat bij ons op school en ging hier ook een keer optreden. (krul)


    hoi, jij bent leuk.

    XTC schreef:
    Nee. -cry-
    Alleen wel héél veel mooi zingende mensen, enzo.(krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zo ver ik weet, niet. Valerio is wel ooit op mijn school geweest. (':


    your eyes are like stars in the night.