• Ja, ik had tegen vandaag 2 vakken te leren, maar kreeg er gisteren maar 1 klaar, dus ik zet mijn wekker om 5uur 's ochtends, zodat ik nog wat kan leren..wat doet die kutwekker? Die loopt gewoonweg niet af! Dus ik om 6 uur wakker door mijn pa, heb maar een uurtje kunnen leren, maar het examen was poepgemakkelijk, gelukkig! Maar toch n_n ik morgen om 4u30 moeten opstaan omdat ik weer een vak niet heb klaargekregen, en ik echt niets meer in mijn hoofd krijg. Als die kutwekker niet afloopt, ben ik d.o.o.d, iemand nog problemen met wekkers? ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Je vader kan je tog ook gwn wakker maken fzo?


    I love cookies!As it is with chocolate!

    Je vader kan je tog ook gwn wakker maken fzo?


    Het probleem is dat mijn pap niet staat de poppelen om om 4u30 op te staan, vermits hij van 7uur tot 20uur werkt ofzo ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ja me vader hij slaapt der zo doorheen xD

    ja me vader hij slaapt der zo doorheen xD

    hha, dat heb ik ook al eens voorgehad ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    dta probleem heb ik ook.. bij mij hoort hij altijd ornd 6 uur af te gaan.. maar heel vaak heb ik dat hij pas om 8 uur afgaat!! en dan moet ik al op school zijn!!! dus kom ik weer te laat krijg ik weer problemen ect...


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    dta probleem heb ik ook.. bij mij hoort hij altijd ornd 6 uur af te gaan.. maar heel vaak heb ik dat hij pas om 8 uur afgaat!! en dan moet ik al op school zijn!!! dus kom ik weer te laat krijg ik weer problemen ect...


    Ik ben ook al een paar keer te laat gekomen, al 4 keer ofzo, en het probleem is dat je bij ons maar 5 keer in een schooljaar te laat mag komen, anders heb je strafstudie of werkstudie


    Shakin' their ass like they just don't care.

    nachtbraken?xD meerdere wekkers aanzetten?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    nachtbraken?xD meerdere wekkers aanzetten?

    nachtbraken?
    Het probleem is dat ik nog maar 1 wekker heb, de andere heb ik namelijk kapot gegooid (A)


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Zet je wekker dan dat die omhalf 3 afloopt.
    en dan zal hij om half 4 aflopen aangezien je wekker precies een beetje raar doet :')

    Voor de rest heb ik weinig topis.
    alhoewel mss moet je als je bv.: morgen 2 examens hebt eerst een deel van het ene vak en dan van het andere vak leren enzo.


    I need you like a heart needs a beat

    Zet je wekker dan dat die omhalf 3 afloopt.
    en dan zal hij om half 4 aflopen aangezien je wekker precies een beetje raar doet :')

    Voor de rest heb ik weinig topis.
    alhoewel mss moet je als je bv.: morgen 2 examens hebt eerst een deel van het ene vak en dan van het andere vak leren enzo.

    Mijn wekker loopt gewoon niet af, dus een uur vroeger zetten zal geen oplossing zijn ><

    En dat van van elk een deel leren is slim ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Mijn wekker loopt gewoon niet af, dus een uur vroeger zetten zal geen oplossing zijn ><

    En dat van van elk een deel leren is slim ^^

    dat van dat leren doe ik ook altijd.^^


    I need you like a heart needs a beat

    Van die wekker niet, maar van dat ik zo twee vakken op één dag niet in mijn hoofd gepropt krijg wél (x
    Ik leer dan op de bus ook nog maarja..
    Kutexamens ook altijd ><

    Gebruik de wekker op je eigen mobieltje. (of op die van je pa/ma/etc.)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Van die wekker niet, maar van dat ik zo twee vakken op één dag niet in mijn hoofd gepropt krijg wél (x
    Ik leer dan op de bus ook nog maarja..
    Kutexamens ook altijd ><

    Ik ga te voet of met de auto, maar bij ons doen ze ook altijd zo moeilijke vakken tesamen op 1 dag, wordt ik zot van ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Gebruik de wekker op je eigen mobieltje. (of op die van je pa/ma/etc.)


    Pa/ma geen optie, mobiel loopt ook niet altijd af. Het lijkt wel of alles wat moet aflopen mij haat n_n, overlaatst was ik telaat op school doordat mijn mobiel niet afliep


    Shakin' their ass like they just don't care.