• Haha. Vandaag hadden we studie van een vreselijke leerkracht, omdat ze nog in Spanje zat & niet naar huis kon door heel dat vliegtuig-vulkaan gedoe. & morgen hebben we dat waarschijnlijk weer (^_^) Oké, er zijn ook wel veel leuke mensen die niet thuis geraken, maar dat boeit nu eventjes niet Hadden jullie vandaag ook zo'n dingen? Want ik vind het best wel chill zo (:

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 17:40 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Nee, ik wou dat mijn geschiedenis docente of gym docent vast zat in een ander land.


    we've only said goodbye with words

    Heel het zesde jaar van TSO van mijn school is er niet :x
    Zij waren op paasreis naar Griekenland en zitten daar dus vast :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Jup (: Onze nederlands-esthetica-leerkracht zit nog vast tot zeker vrijdagmiddag ^^
    Nog andere leerkrachten ook en de onderdirecteur en directeur ook. Dus het is een beetje chaotisch soms op school ^^ En ook een jongen van mijn klas zit vast in Ierland.

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 17:44 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nope. Zou wel leuk zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Onze aardrijkskundelerares zit vast in Africa, en een meisje van m'n klas zit vast in Ibiza :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Chill. ik niet. =[

    Amante schreef:
    Heel het zesde jaar van TSO van mijn school is er niet :x
    Zij waren op paasreis naar Griekenland en zitten daar dus vast :'D


    Haha. Zaalig!


    Beeeeeeeesje :-)

    katrnaSOUNDS schreef:
    Onze aardrijkskundelerares zit vast in Africa, en een meisje van m'n klas zit vast in Ibiza :'D

    Ik wil anders ook wel vastzitten op Ibiza Ö


    Beeeeeeeesje :-)

    Lermaniac schreef:
    Nee, ik wou dat mijn geschiedenis docente of gym docent vast zat in een ander land.
    Mee eens

    Lagoon schreef:
    Nope. Zou wel leuk zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tranquillity schreef:
    Jup (: Onze nederlands-esthetica-leerkracht zit nog vast tot zeker vrijdagmiddag ^^
    Nog andere leerkrachten ook en de onderdirecteur en directeur ook. Dus het is een beetje chaotisch soms op school ^^ En ook een jongen van mijn klas zit vast in Ierland.

    Wow. Da's pas extreem! Maar weetje, zo chaos op school is meestal wel leuk. Dan merken ze het niet wanneer je spijbelt &zo (krul)


    Beeeeeeeesje :-)

    Iemand van mijn school zit in China, vast. Tot in mei.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Bij ons zijn leraren bezig met een uitwisseling en is een vreselijke leraar met 4e-jaars tvwo naar Engeland.
    Maar ze zitten niet vast of zo.

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 17:47 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Marshmellow schreef:
    Iemand van mijn school zit in China, vast. Tot in mei.

    Tot in mei?!?! Howcome?


    Beeeeeeeesje :-)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Wow. Da's pas extreem! Maar weetje, zo chaos op school is meestal wel leuk. Dan merken ze het niet wanneer je spijbelt &zo (krul)

    Hah, is ook wel waar ^^ Er zijn er echt wel nog veel afwezig. Ik schrok er van ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right