• Haha. Vandaag hadden we studie van een vreselijke leerkracht, omdat ze nog in Spanje zat & niet naar huis kon door heel dat vliegtuig-vulkaan gedoe. & morgen hebben we dat waarschijnlijk weer (^_^) Oké, er zijn ook wel veel leuke mensen die niet thuis geraken, maar dat boeit nu eventjes niet Hadden jullie vandaag ook zo'n dingen? Want ik vind het best wel chill zo (:

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 17:40 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Er zijn bij ons op school veertien leerkrachten + de directeur afwezig, maar ik heb van geeneen van hen les --' maar wat ik wel leuk vind aan de vulkaan: Iemand die ik haat zit nog minimun twee weken vast in Australië (nerd)


    Just a simple "I love you" (:

    Onze directrice zit vast in Dublin ghehe :Y)

    Nee, jammer genoeg niet! maar ik hoop dat het morgen zo zal zijn ;p *houdt vingers gekruist*


    it's ok to be gay!

    Er zit iemand (geen leerkracht) vast in New York, Bali, Lanzarotte en Turkije die ik ken.
    Mijn leerkracht wiskunde zit vast in Portugal.
    Mijn leerkracht to/biologie/aardrijkskunde zit vast op de Caraïben.


    Only losers can act the way you do

    Bij ons zijn er 12leerkrachten die vast zitten. Waaronder -denken we- 1 leerkracht die mij nederlands geeft. Maar ik vind dat niet erg,want ik moet die niet hebben. En nog 1 jongen van mijn klas zit ergens vast,maar dat vind ik ook niet erg want ik kan die niet zo goed hebben.(A)

    RESCUExME schreef:
    (...)
    Ik ook best wel Ö

    Ja, ik ook. Aber als je er financieel niet hebt op gerekent is dat wel een heel gat in de rekening.


    Tanya is de beste.

    Wij hebben nu reisweek. Vrijdag zou de groep van Rome vertrekken, maar die hebben tot de middag nog in de kantine moeten wachten, totdat ze eindelijk een bus hadden geregeld om ze naar Rome te brengen.
    Die hebben dus 22 uur lang in zo'n hobbelbus moeten zitten >.<
    Gelukkig gaan wij morgen met de trein naar Berlijn (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Pliena schreef:
    (...)
    Ja, ik ook. Aber als je er financieel niet hebt op gerekent is dat wel een heel gat in de rekening.

    Ja idd, daar had ik nog niet echt bij stilgestaan. Of als je geen hotel meer vindt, en daarom op de luchthaven moet blijven slapen... Wil ik niet meemaken hoor.


    Beeeeeeeesje :-)

    mijn leraren gaan nooit weg, ze blijven me mijn hele leven achtervolgen >.<


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday