• De stelling van vandaag luidt:
    Met praten los je alles op

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    PUKKELxDING schreef:
    Niet alles, wel veel :)

    Lagoon schreef:
    Oneens, zeker weten. Niet alle problemen kunnen opgelost worden door te praten, er is veel meer voor nodig.


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Lagoon schreef:
    Oneens, zeker weten. Niet alle problemen kunnen opgelost worden door te praten, er is veel meer voor nodig.


    Happiness hit her like a train on a track

    soms kan je met praten problemen oplossen maar dat hangt van mens tot mens af


    /

    Hahahahaha, wat een quatch. Neen serieus. Soms los je er dingen mee op, maar soms ook niet hoor (: Bijlange niet alles wordt opgelost met praten & believe me, ik spreek uit ervaring.
    Oneens.

    eens omdat: praten veel verstandiger is dan vechten en mider pijnlijk. niet altijd maar over hat algemeen wel.

    oneens omdat: sommige mensen pas echt naar je luisteren als je ze een harde klap op hun bek geeft. Geloof je me neit probeer het eens uit het werkt echt.


    When words fail music speaks

    Oneens,
    soms is het beter als je elkaar even de ruimte geeft om na te denken of om je woede te laten afkoelen voordat je met elkaar gaat praten,


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Niet perse alles, maar toch wel veel.


    Where there is a sea there are pirates...

    oneens

    Ja soms


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Je kan veel oplossen met praten, maar niet alles.


    Just a simple "I love you" (:

    half;)
    meestal moet er wat tijd over heen komen, als je beide weer een beetje rustig bent enzo, en het dan rustig uitpraten..
    maar er zijn ook dingen die gewoon niet opgelost kunnen worden


    Never forget the things that make you smile

    Lagoon schreef:
    Oneens, zeker weten. Niet alle problemen kunnen opgelost worden door te praten, er is veel meer voor nodig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lagoon schreef:
    Oneens, zeker weten. Niet alle problemen kunnen opgelost worden door te praten, er is veel meer voor nodig.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Lagoon schreef:
    Oneens, zeker weten. Niet alle problemen kunnen opgelost worden door te praten, er is veel meer voor nodig.

    totaal eens met haar


    just be yourself and live your own life