• De stelling van vandaag luidt:
    Met praten los je alles op

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet eens, ook niet oneens. Met praten kun je vaak ontzettend veel ophelderen en oplossen. Vrijwel bijna alles. Maar dit hangt natuurlijk ook van de persoon af waarom het gaat en de verdere situatie.

    [ bericht aangepast op 20 april 2010 - 15:36 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Lagoon schreef:
    Oneens, zeker weten. Niet alle problemen kunnen opgelost worden door te praten, er is veel meer voor nodig.


    Only losers can act the way you do

    Als je jezelf op de verkeerde manier verwoord niet...


    Life´s shit, holy shit

    Vaak wel, maar niet altijd.


    I'm not your princess

    ZUK0 schreef:
    Ligt eraan wat voor probleem je hebt. Als het gewoon een ruzie is, los je het zeker weten met praten op. Oneens dus


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    mijn mening:
    Met praten los je het meestal op maar actie is ook nodig !


    Make Bedtimestories come true !

    Wat nou als de andere niet kan praten :$


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    Lagoon schreef:
    Oneens, zeker weten. Niet alle problemen kunnen opgelost worden door te praten, er is veel meer voor nodig.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Lagoon schreef:
    Oneens, zeker weten. Niet alle problemen kunnen opgelost worden door te praten, er is veel meer voor nodig.


    None but ourselves can free our minds.

    oneens, met praten los je veel op maar je kunt ook zeggen; 'ik ga me leven beteren' maar als je dat niet doet heeft het weinig zin. Met waarheid komt het al een stuk dichter in de buurt (A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    mee eens je kan (bijna) alles oplossen met praten


    michael joseph jackson

    Niet alles, maar wel veel. Soms heeft iemand gewoon slaag nodig om te begrijpen dat hij/zij serieus fout zit.


    Cowards die many times before their deaths.

    Als dat waar was hadden we het milieuprobleem allang opgelost. Daar zijn al veeeel woorden aan verspild en het is nog steeds niet zover.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ligt eraan wat het probleem is, als het een dom probleem is als je stal mijn koekje dan is t makkelijk opgelost maar als het een ernstig probleem is zoals je brak in me huis en vermoorde me broer dan gaat alleen praten het egt niet oplossen.


    Procrastination is the art of keeping up with yesterday

    ni altij
    me prate kunt ge ook iemand beledigen wa ni positief is en als er iemand is gestorven en ge praat erover gaat die ook ni ineens terug leven. Praten kan wel de pijn verzachten.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'