• Klik
    Nou even serieus, ik kwam niet meer bij! Wat een ongelofelijke pannenkoek is die man xD Je moet ook is de reacties eronder lezen, echt geniaal xD


    Life is hard and then we die

    xD weet je hoe dom? Als je dat gelooft! Einstein heeft echt zwaar gelijk!

    (btw, er klopt sowieso iets niet, zou Nederland enzo niet onderhand al uit elkaar getrild moeten zijn???)


    Alis volat propriis

    Joker schreef:
    Wanneer hij uit de kleren gaat vergaat de hele aarde.

    HAHAHA


    Pop ate my heart.

    *plat*

    Dit land leeft duidelijk nog in de middeleeuwen, dit land heeft ook geen codes, Zeer jonge meisjes worden nog steeds uitgehuwelijkt aan enge oude mannetjes en worden elke dag te pas en te onpas misbruikt, dit is allemaal normaal in die cultuur. 'De werkelijke aardbevingen worden veroorzaakt door mannen in lange jurken'


    HAHAHAH :'D

    [ bericht aangepast op 21 april 2010 - 17:29 ]


    You move me ......... Kurt

    Joker schreef:
    Wanneer hij uit de kleren gaat vergaat de hele aarde.


    Geweldig. Dat land leeft nog in de Middeleeuwen, echt waar.


    Simple, but effective.

    wahaha, ik ga hier ff helemaal stuk. die reacties dude!


    overrated

    Joker schreef:
    Wanneer hij uit de kleren gaat vergaat de hele aarde.

    Ghaha, schitterend :'D


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Geweldig ^^


    Just a simple "I love you" (:

    Omijngod, die reacties! x'D
    "Deze man is uit een ei komen kruipen dus heeft hij het verstand van een kip. Zielige mensen die dit geloven."


    All this dampness is damp.

    laten we allemaal in burka's gaan rondlopen, komen er dus nooit aardbevingen meer. (lol)

    Deze man is uit een ei komen kruipen dus heeft hij het verstand van een kip. Zielige mensen die dit geloven.


    Volgens mij moeten de vrouwen in IJsland zo onderhand naakt lopen, gezien al uitbarstingen van Moeder Natuur daar.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Als je hem hoort zou de wereld hier uit elkaar moeten spatten. Ga eens op een mooie dag in Zandvoort kijken.

    "Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..." Albert Einstein

    Die reacties zijn echt heel leuk XD


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Tsja, hij moet toch íets verzinnen om mensen om te praten dat ze moeten luisteren naar die Koran.
    Wel typisch, de vrouwen hebben het ook altijd gedaan :P xD


    ars moriendi

    Shit, misschien vergaat de aarde dan toch tegen 2012. Tegen de zomer ligt half de wereld in bikini ;o


    The soul needs autumn.

    Makeachoice schreef:
    Shit, misschien vergaat de aarde dan toch tegen 2012. Tegen de zomer ligt half de wereld in bikini ;o

    Volgens die indiaantjes vergaat de wereld in december en dan is de halve wereld weer dik gekleed. xd