• Ik haat die gozer echt. Ja, mijn aardrijkskunde leraar.

    Ik moest een toets inhalen alleen er was nog geen datum afgesproken. Dus ik kom die les in en ga rustig zitten. Eerst begint hij een heel verhaal op te hangen en daarna zegt hij tegen me."kom maar hier zitten je moet die toets nu inhalen" Dus ik dacht wtf ik heb niks geleerd. Dus ik zeg dat. Wordt hij helemaal boos dus hij zegt: "je hebt niet geleerd?" het stoom kwam uit z'n oren. dus ik zegt van niet en dat ik nog geen afspraak had gemaakt. Hij zeggen van wel.
    dus ik van nee. gilt hij opeens van: "je hebt een 1" Gewoon zomaar om niks.
    Ik ben echt zoooo boos. want ik stond al niet zo goed voor dat vak.
    :@

    Als je nog niets hebt afgesproken en je moest het wel nog doen slaat dit nergens op. Ik zou er wat van zeggen tegen de coördinator


    Queen of Hell is my name

    Da's niet normaal!.
    Ik zou je ouders naar school laten bellen of naar je mentoor doe stappen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Naar de decaan of iemand anders hiermee. Accepteer het iig niet.


    Life is hard and then we die

    Allebei al gedaan. Nu hopen dat ik hem wel mag doen. maar ik ben alsnog boos.

    Wat een kneus, hij heeft dat recht niet x,x

    Vorig jaar heb ik ook al over hem geklaagd bij de directie met me helen klas ;)

    Bijna was hij ontslagen omdat en meer mensen hadden geklaagd. maar uiteindelijk bleef hij toch.:((

    Meld het je mentor?
    Wat hij doet mag niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik haat mijn aardrijkskunde leraar. Ik was gisteren ziek komt die eikel aan. Ik zeg: meneer ik was gister ziek. dus k heb mijn huiswerk niet af. Zegt hij: dat jij je met jou hoofd beter durft te noemen. Dat is toch neit normaal of wel. Dikke EIKEL. Ik haat hem !


    When words fail music speaks

    serieus zijn alle aardrijkskunde leraren dan zo k*t want de mijne is dat ook. begrijpt onze klas het, roept hij: 'i'm a good teacher, i'm a good teacher.' (ik doe 2talig onderwijs) cht wat een sukkel! en elke les dan alleen maar hw nakijken, en dan is t uur om, roept ie dat hij eigenlijk maar een half uur ervoor wilde gebruiken en dat da nie lukte omdat wij teveel praten, terwijl hij de enige is die praat o.o en vanwege dat huiswerk nakijken elke les, snapt niemand iets van wat er in het boek staat.


    Who needs love when there is chocolate

    PUKKELxDING schreef:
    Naar de decaan of iemand anders hiermee. Accepteer het iig niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Tss.. bij ons zeggen dan de meeste leraren: 'en dan mag je nu je spullen pakken.' Dat zijn egt van die leraren die te gestresst zijn ofso.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    wat een mongool!!!


    Pop ate my heart.

    Weetje op onze school hebben ze dat recht.
    Staat in de schoolregels.
    Bij ons is het als je die les afwezig was moet je de eerst volgende les de toets inhalen. (gelukkig zijn de leraren niet zo maar toch doen ze het wel ben je de zak)
    Ik weet niet hoe het bij jouw zit maar ik hoop dat je de toets alsnog mag maken ;)
    En hij had niet zo mogen reageren.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.