• Ja, ik ben net thuis van masters of hardcore en ik ben nu dus in totaal al ongeveer 28 uur non stop achter elkaar wakker gebleven.
    Heel boeiend allemaal.
    Jullie ooit 2 dagen niet geslapen?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hmmm. Ja toen een paar vrienden blevel slapen. Dikke wallen onder je ogen de volgende dag :'DD


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Jep. && miiiijngod, dat ga ik nooit meer doen, hahaha. Was na een feestje, en ik was zoooo brak.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nee, nog niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jep, en die dag erna had ik school, dus ik viel bijna van mijn fiets enzo :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ImAwesome schreef:
    Nee, nog niet


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ImAwesome schreef:
    Nee, nog niet


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja, en dat doe ik dus nooit meer want het is vreselijk en je gaat er toch alleen maar vreselijk van uit zien.

    Ik ben eigenlijk ook wel moe. Want heb al 3 nachten niet kunnen goed kunnen slapen omdat ik heel erg verkouden ben :|


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Cool. :Y)
    Ik ook ooit. (:
    Ik heb de uren niet geteld, maar het was een dag, een nacht, nog een dag en dan nog een stuk nacht. Vermoeiend hé? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zo vaak, na het uitgaan enzo.
    Ik heb zelfs wel eens 1 week geleefd op 8,5 uur slaap in totaal (8,5 uur slaap verdeeld over 7 nachten dus).


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik, dit weekend. Ben bij een vriendin en de eerste nacht had ik een irritant bed, de tweede nacht ( vannacht) was ik te hyper om te slapen ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.