• Gegroet(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ow Gawd ik schrok mij dood van je plaatje x'D


    Wattan?? - kijkt onschuldig -


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Wattan?? - kijkt onschuldig -
    Ik dacht dat er een nieuwe opeens keiveel gepost had x'D *is dom*

    (...)

    Uhu, weet ik, kwam ik ook pas achter toen ik de vertaling wilde en er gene was van bullet ><
    Bullet heeft meerdere covers van Metallica

    (...)Ik dacht dat er een nieuwe opeens keiveel gepost had x'D *is dom*

    ><
    Slim kind ><

    (...)Bullet heeft meerdere covers van Metallica


    Welke meer dan?? Ik volg zegmaar neit wat gecoverd is, boeit me eigenlijk niets, maar vertel op =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Master of Puppets, Creeping Death hebben ze gecoverd van Metallica en ook nog een paar van Ozzy Osbourne

    het kunnen er nog meer zijn hoor

    Master of Puppets, Creeping Death hebben ze gecoverd van Metallica en ook nog een paar van Ozzy Osbourne

    het kunnen er nog meer zijn hoor


    Die ken ik niet ><
    Ik ken alleen de songs op hun albums *verstopt zich*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat is toch niet erg^^ ik ben gewoon een BFMV freak ofzoo x'D *zoekt je*

    Whah, ik heb zin om zo'n shirt van de Large van hun te halen, maar heb geen zin ofzo ><*verstopt zich nog meer*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hoezooo geen zin x'D ik heb een mooie met een hart van kogelgaten waar bloed uit stroomt x'D *zoekt je nog altijd*

    Wil je me een plaatje ervan sturen?? Ben te ui om hem daarzo zelf op te zoeken >< *is nog altijd zoek*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik ga een zoeken want zelf kan ik geen foto maken want hij zit in de was -.-' *gaat op zoek*

    Oké. Want ik wil weten hoe die eruit ziet, en ik ga niet naar benee omdat mijn ouders op het moment ruzie hebben =,='


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    link staat erboven al^^

    Uhu, had ik gezien, dat shirt is mooi. Ik heb zo'n witte gezien, zo'n girlie, die is ook mooi =D
    Maar ik haat wit ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42