• dit is dus even heel dringend he Ö
    ik wil heel graag een lippiercing of een tongpiercing maar ik mag dat niet ¬¬ en ik mag me haar niet zwart verfen ¬¬ allemaal van die kut regels maar back to the point weten jullie hoe ik me ouders kan overhalen!?


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Schat, je gaat over ene paar weken naar school toe??
    Als je nou voorstelt dat je bijv. 3 zevens ofzo haalt, en dan je haar zwart mag doen?
    Dat helpt meestal wel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, ik heb precies hetzelfde. Héél irritant...en stom, en kuttig.

    Schat, je gaat over ene paar weken naar school toe??
    Als je nou voorstelt dat je bijv. 3 zevens ofzo haalt, en dan je haar zwart mag doen?
    Dat helpt meestal wel.

    heb ik al gebrobeert maar mag bog niet x3


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (...)
    heb ik al gebrobeert maar mag bog niet x3


    Nee?? Als je klusjes doet dan?? Laten zien dat je het echt meent.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Al mijn vriende hebbe piercings en ik mag da ook pas op m'n 16 enz.. maar ge moet gewoon vergelijkinge maken met andere dat zij da wel mogn enz..

    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Al mijn vriende hebbe piercings en ik mag da ook pas op m'n 16 enz.. maar ge moet gewoon vergelijkinge maken met andere dat zij da wel mogn enz..

    x.


    dan zeggen ze
    Ja dus jij hoeft niet alles te hebben wat hun ook hebben ¬¬


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Nee, ik heb precies hetzelfde. Héél irritant...en stom, en kuttig.

    IDD O.o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Verf het een andere kleur! Of vraag of je eerst een plukje zwart mag, of bruin ofzo.

    Ik heb precies het zelfde verhaal!:|

    écht kut is dat. Naja ik mócht nog wel mijn haar zwart verven, Maar zeg gewoon: Mag ik niet mezelf zijn ofzo? Heb ik ook gezecht toen begonnen hun zich te realiseren dat ik het écht wou dus mocht het. alleen die piercing daat zit nog niks van in te komen '¬¬


    Love is in the air'<3

    Ik wil dus ook een Lip of tongpiercing. Met me haar mag alles maar nee hoor die piercing mag niet! Ze hebben altijd wel een smoes ervoor! :(

    zelfde als ik doen.

    SCHEIT AAN JE OUDERS.>!