• Ik moet mijn stageverslag uiterlijk deze vrijdag inleveren en ik ben gister begonnen. -mijn stage was van 1 t/m 12 maart al- En het moet dus minimaal 24 bladzijden zijn ? :\ jezus cristus dus. Ik heb er 8 haha en ik deed de hele 2 weken niks. Iemand tips ofzo? ;x


    when words fail, music speaks.

    doorschrijven!

    Haha dankje ;p


    when words fail, music speaks.

    Je zinnen lang maken. Dus veel bijvoegelijke naamwoorden, een groot lettertype? haha.
    Succes <3

    Ik vind 8 al veel x'd


    Scream for mercy!

    Gebruik een groot lettertype of zet er foto's van waar je stage hebt gedaan in. :'D

    Veel onzin lullen :]


    wth.

    Of zeg wat over het personeel. Je mening. Of je kon aarden in je stage. of alles duidelijk was uitgelegd. Ik weet niet echt wat je stage was dus verder kan ik je niet helpen.

    Schrijf gewoon alles heel uitgebreid op. En groot lettertype, veel enteren! (flower)(flower)


    Some people make the world special just by being in it

    xLilian schreef:
    Veel onzin lullen :]
    Haha dat zei mijn moeder ook haha. Je moet ook gegevens over jezelf zeggen zei ze zo: ja over dat je bij je ouders woont, je hobbies en blabla.


    when words fail, music speaks.

    Je kunt ook je lay-out lekker breed maken.
    Dus....
    -enter-
    -enter-
    Wat heb ik op mijn stage gedaan?
    -enter-
    -enter-
    -verhaal-




    -enter-



    -foto-

    Zo krijg je ook wel pagina's vol (krul)

    Haah ja doe ik ook
    enter: i love you ;p
    mijn tekstgroote is ook 14 en de titels 20. Veeeeel plaatjes enz.


    when words fail, music speaks.

    Meeegalange zinnen. Ben ik een expert in (nerd)


    No growth of the heart is ever a waste

    Flawless schreef:
    Of zeg wat over het personeel. Je mening. Of je kon aarden in je stage. of alles duidelijk was uitgelegd. Ik weet niet echt wat je stage was dus verder kan ik je niet helpen.

    + plaatjes erbij voegen kan ook. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Heel erg slijmen; krijg je veel punten voor.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Fuck, die moet ik ook nog steeds maken :')
    Maar wij moeten veel minder ._.

    Ik schrijf gewoon een heel lul/slijmverhaal op.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.