• Hey,
    ik kreeg net van een best friend te horen, dat zijn stiefpa in het ziekenhuis ligt. Hij is bij het karten met 70 km/h uit de bocht gegaan en heeft ruggewerfel, een rib en 5 middelvoetbeentjes gebroken. Het doet hem zo pijn dat hij erom huilt. Hij heeft zijn cam aan gehad en ik heb gezien hoe erg hem dit pijn doet. Zo'n pijn dat hij heeft, dat het mij ook pijn doet en ik ook zowat moet huilen. Ik heb hem aangeboden om er voor hem te zijn wanneer hij mij nodig heeft. Op msn en via mijn mobiel. Wat kan ik er verder nog aan doen? Want ik weet echt niet hoe ik hem verder nog kan helpen.

    Xoxo


    Yongguk & Daehyun <33

    wauw, heftig
    helaas is het enige wat je voor hem kan doen er gewoon voor hem zijn. Het is echt super kut, maar helaas is dat het enige. ik weet hoe graag je hem wilt helpen, en je hebt het gevoel dat je niet genoeg doet. Maar dat is niet zo. Je doet alles wat je kan doen, en je BF weet dat! Echt waar!

    sterkte!

    X


    The grass is not always greener on the other side

    Misschien een keer naar hem toe gaan, en samen met hem 'uithuilen'?


    Smiling but close to tears.

    SweetThing schreef:
    wauw, heftig
    helaas is het enige wat je voor hem kan doen er gewoon voor hem zijn. Het is echt super kut, maar helaas is dat het enige. ik weet hoe graag je hem wilt helpen, en je hebt het gevoel dat je niet genoeg doet. Maar dat is niet zo. Je doet alles wat je kan doen, en je BF weet dat! Echt waar!

    sterkte!

    X


    Dankje, Ik zit ook nog eens vanaf maandag pas bij hem in de klas, omdat ik van school ben veranderd. Maar hij betekend nu al veel voor me als een bf en zo ziet hij mij ook. Hij bedankt me echt dat ik er voor hem zal zijn als hij me nodig heeft.


    Yongguk & Daehyun <33

    Volgens mij kun je verder niet veel doen?
    Ga gewoon naar hem toe? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    GabriTom schreef:
    (...)

    Dankje, Ik zit ook nog eens vanaf maandag pas bij hem in de klas, omdat ik van school ben veranderd. Maar hij betekend nu al veel voor me als een bf en zo ziet hij mij ook. Hij bedankt me echt dat ik er voor hem zal zijn als hij me nodig heeft.

    Gelukkig beseft ie dat dan. Dat is voor jou dan ook wel een geruststelling denk ik?


    The grass is not always greener on the other side